Ki van fent legtovább?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Én mindig is az maradok aki voltam, mert én sohasem tagadom meg a múltam
ONE DAY IGNUS WILL KILL YOU ALL
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
Én mindig is az maradok aki voltam, mert én sohasem tagadom meg a múltam
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
ASUS P5B | Intel Core 2 Duo 2,133/1066/4MB/E6420 @ 2,6 Ghz | 3x1GB DDR2 Kingmax 800Mhz | ATI Radeon HD3870 512MB DDR4 | Samsung 500GB S-ATA 2 HDD | Windows Vista Ultimate 32-Bit
Majd ha nem felejtem el reggel írok.Igaz nem gyõzhetek me benne van a szabálybanXDna csõ
Kilenckor alszok el(reggel)és este 10-kor kelek.Éjszaka vagyok csak fent
XD
gratta😊)
Eddigi Telóim : ER1018>NO3210>NO6210>SIMC60>SET630>SEK700I>SEW810I>NOKIA N73 Music Edition Carstyling 4verz
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."