Ki van fent legtovább?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
ONE DAY IGNUS WILL KILL YOU ALL
sose nyomd fullba a kretént
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
ONE DAY IGNUS WILL KILL YOU ALL
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
shit happens
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
shit happens
shit happens
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
shit happens
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
\"meg fog azoknak a száma növekedni, akik bár minden rátermettség nélkül úgy érzik, hogy a nemzet vezéri szolgálatába kell állítaniuk \"halhatatlan\" erejüket\" Mein Kampf, Adolf Hitler
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
ASUS P8Z68-V PRO || Intel i7 2600k @ 4.8Ghz || Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz || XFX HD7970 Black Edition || Cooler Master HAF 932 || Noctua NH-D14 || DELL U2311h
Én mindig is az maradok aki voltam, mert én sohasem tagadom meg a múltam
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
Eddigi Telóim : ER1018>NO3210>NO6210>SIMC60>SET630>SEK700I>SEW810I>NOKIA N73 Music Edition Carstyling 4verz
GERAPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!