Ki van fent legtovább?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
...for eg. u say \"n00bx0rz3rz0r jajajjajajjajajaajjajajajjja\" after u shot 20 arrow into an AFK player... DividedByZero LvL3x Rouge [SH][L2] *818*GyaMoltalan [BF2142]
Mind1 lehet hogy félre néztem de nem hiszem mert minden 5 mpben nyomtam frissitést és egyböl jött a két új üzi
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
Sose szoktunk beszélgetni. Igazából nem tom mért írtam ide, szerintem csak azért, hogy írjak valamit, de azé hülyék vagyunk nem?
Intel E8400(8*450)MHz + Noctua NH-U12P, ASUS P5K PRO, 4*1GB DDRII 1066MHz, Sapphire HD4850 512MB, Chieftec 450W, 5.1 Házimozi hang, 50\" Plasma TV monitor 2*1,5 TB WD Black Raid0, 64 GB Crucial M4
matte elsõ 530-asa (#59352) - 2007.11.03 - 05:30:09
második (#59353) - 2007.11.03 - 05:30:55
neked a "3 MP-el késõbbid", az elsõ 531-es: 2007.11.03 - 05:31:09
volt idõd bõven beírni, hogy nem figyeltél, az a te bajod.
shit happens
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
...for eg. u say \"n00bx0rz3rz0r jajajjajajjajajaajjajajajjja\" after u shot 20 arrow into an AFK player... DividedByZero LvL3x Rouge [SH][L2] *818*GyaMoltalan [BF2142]
///// Asus G751 \\\\\\\\\\
Aktiv:ASUS PRIME H610M-E D4-CSM | INTEL I3 12100F | Kingstom 2x16GB 3200 MHZ Ram | Sapphire RX 6600 XT 8GB | Chieftec GPS600A8
I make the angel scream, and the devil cry .:|:. The sky is falling, I don\'t care, I just wanna feel good
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."