19
  • Frenzy
    #19
    Miert zavar ez teged?

    Nem hiszem el neked, hogy te pl. vegignezted, hogyan mukodik a CVS, milyen protokollt hasznal es egyaltalan mi van a forrasaban, attol meg hogy linux alatt esetleg hasznalod (CVS helyett lehet mast mondani ... wget, ssh pl. vagy valami egeszen mas). Egy program nem attol lesz jo vagy rossz, hogy nyilt vagy zart szabvanyu.
  • Pheel
    #18
    Egyéni szociális probléma. Engem meg a nyílt szabvány zavar, meg a környezetszennyezés.
  • Pheel
    #16
    Fogalmazzunk úgy, hogy felnőtt a konkurenciához. Nem jobb nála szerintem.
  • Pheel
    #14
    A Suse dologra nem reagálok, sokszor megtették már máshol mások.

    A Windows keményen Mach koppintás, de a Linux grafikus felülete, az nem koppintás. Ez így teljesen logikátlan. Mellesleg az Apple is ugyanonnan koppintotta, mint a MS, ha már koppintásról beszélünk. De a PARC-ról se kell sok szót ejteni, mert már esett elég.

    A 3D-s renderelés ugyanúgy kikapcsolható lesz, mint a Luna. Ha nem tudod, hogy mi az, akkor meg nincs miről beszélnünk.
  • Pheel
    #11
    Ja meg persze a Win 1.0-tól a Win98-ig bezárólag (sőt! WinME) az összes Windows logikus volt meg szuper. Azóta meg szar. LOL :)
  • Pheel
    #10
    "Véleményem az, hogy az a koncepció logikus, ahol az oprencer gyors, hatékony, azt teszi, amit kell, s arra esetleg, ha szükség van, lehet grafikus felületet húzni.
    Amiga alapból grafikus volt, Machintosh is... "

    Tehát szar az AmigaOS is, meg a MacOS is. Értem én... Litér meg a Zoxigén. Teccikérteni. Malvin... :-P
  • RelakS
    #7
    És mit fog hozni az az 1 ghz? 0.2 másodpercet? Attól még nem fog minimum 20 fps-el menni, pláne nem fullszkrínben!
  • RoadkilleR78
    #6
    A "mai gyors proceszorok" szerinted egy 1466-ra húzott cerka? Pakold meg még 1 Ghz-vel legalább :-)
    Kedves NASA, a cikkből az is kiderül, hogy nem csak 3d-s felület lesz a longhornban, úgymint az xp-ben is ki lehet kapcsolni a lunát.
    Én is megpróbálkoztam linuxal, de feladtam. Nem nekem való :-) Szoftvertámogatottsága eléggé szegényes. (Pl.: Photoshop, Flash)
  • RelakS
    #5
    "ráadásul a mai gyors processzorok képesek a Vertex Shader 2.0 megfelelő emulálására."
    Ehez képest egy 1466-ra húzott cerka kb 200x200-as ablakban nem tudott egy frémet lehúzni 1 másodperc alatt... Pedig az max 1.4-es vs volt