Gabest#9
Még szép hogy kettétört, a képen is látszik hogy meg van feszülve a szerencsétlen!
Joe#8
29 kilométer magasságban van még levegö, kölönben lezuhanna a gép, a szárnyaknak is kell levego... A propellerek nagymagasságú repülésre vannak kihegyezve. Mivel fent kevesebb a levegö, a széllökések is erötlenebbek, mint lent, ezért a gép gyengébb, mint normál társai, szerintem ezért tört szét, egy légörvény egyszerüen eltörte még a sürü légkörben, mielött elérte volna a normál üzemi repülési magasságát. Lehet újraméretezni...
Cat#6
látom nemértettél
egy olyan helyen ahol nincs levegő, hogy halad előre légcsavarral?
Cat#1
én csak azt nem értem, hogy 29 kilométer magasban nem sok levegő van, hogy hajtja akkor a légcsavar? illetve ha nem hajtja semmi, hogy tartotta meg a sebességét (a vitorlázás nem növeli, és idővel lassulnia kell) hogy még feljebb tudjon menni? vagy a meleg levegőáramlatok, termikek révén jut ide fel?