4
Effektek kitárgyalása, csak hogy ne cukkoljunk fel egy Borgot :)
  • RelakSfromhome
    #4
    "Az más kérdés, hogy ugyanezzel a technikával, ha nem sprit-ot használsz, akkor mondjuk lángszóró lángcsóvája (sprite, pl a RTCW-ben, meg az Unreal 2-ben) helyett egy csomó üveggolyód lesz, ami éppen kiszóródott Pistike táskályából, és a legidiótább irányokba pattog."

    Nem azért, de sztem azt írtam, hogy lángcsóva particle sok szprájttal. Az üveggolyót azért írtam, mert hirtelen az jutott eszembe, mint sok kicsi különálló 3d-s tárgy, ami részecskeként tud mozogni.
  • RelakS
    #2
    hopi, ez nem kellett volna:

    "(lehet jönni törülni )

    Mellesleg ilyesminek a gyorsítása be van építve a kareszokba, vagy csak örül pl a fjúcsörmark, hogy ő ilyet is tud."
  • RelakS
    #1
    "a particle-oknek be lehet allitani a mozgasukat, hasson-e rajuk a gravitacio, pattogjanak-e, meddig maradjanak eletben, stb. Szoval max csak akkor jon elo a pistike-effektus ha szandekosan ugy csinalod meg"
    Itt ellentmondtál önmagadnak, mert ha particle, beállítod, hogy milyen tulajdonságai legyenek, oszt pattog. (lehet jönni törülni )

    Mellesleg ilyesminek a gyorsítása be van építve a kareszokba, vagy csak örül pl a fjúcsörmark, hogy ő ilyet is tud.