167
Szal...
  • Sephi
    #1
    ez masnak is teccik? En nekem meg kicsit kodos a jatekmened de amugy erdekes gem.
  • Sephi
    #2
    es az jatekmenet ertve?
  • Eye-scream
    #4
    Sztem marhajó. És annyira a játékmenet se ködös, csak kicsit szokni kell. Most épp a 3. pályán akarom kiszabadítani az antennaszerelő vagy ki szellemét:)
  • sid123
    #6
    Azon a pályán csak a pincében lévőt tudom kiszabaditani. Ha berakok egy Earth szellemet, és egy Telekinezist varázsolok, akkor kiesik egy tégla a falból, ahol benéz a szerelő, és felfedezi a hullát. A másik kettőröl tud valaki valamit?
  • antijedi
    #10
    királyos ez a game :D
  • Eye-scream
    #11
    Nekem sikerült kiszabadítanom a csaj szellemet is, bár nemtom pontosan hogyan:) Asszem az intrika képességét használva, kinyitja az anyuka az ajtót, de nem biztos, mert nem nagyon figyeltem rá, és eccercsak kiszabadult...
  • Eye-scream
    #12
    Ja télleg, sikerült vkinek már megőrjíteni embert? Ha igen akkor milyen erőkkel érte el? Nekem a terror mindig előbb feltöltődik, pedig egy madnessért 2000 pont járna...
  • Sephi
    #13
    Probald azzal megijeszteni amitol a legjobban fel.

    En a kisciciat a flipperbol nem tudtam kiszabaditani :(
  • Eye-scream
    #15
    Az pedig egyszerű...
    Várd meg amíg vki elkezd játszani a flipperen, aztán használd azt az erőt ami egy embernek szerencsét ad. Akkor az illető megnyeri a játékot és a cica kiszabadul...
    Amúgy most kezdtem az ACT II-t de eddig minden szellemet sikerült kiszabadítani. A legjobb egyébként sztem a halott villanyszerelő:)
  • Eye-scream
    #16
    Na mivan, senki nem játszik ezzel már?

    Ha vki mégis az mondja már meg, hogy a rendőrőrsön a rendszeres moviek mire jók... Végigvittem a küldetést, kiszabadítottam a két szellemet, de a küldetésban végig az egyik vöröshajú csajt mutogatják. Fontos ő valamiért? Esetleg vmi rejtett cuccot lehet általa kapni?
  • zoli80
    #17
    dejo:) én azt hittem csak el kell uldozni a szerencsétlen lakokat.
  • Eye-scream
    #19
    Én az ISO-t ftpről szedtem le de a warezcenter free részlegében fenn van a RIP ha érdekel vkit...
  • Sephi
    #20
    En nemtudom te hogy tudod jaccani de en meguntam. Az egy dolog bazz hogy ki kell szabaditani a szelemeket de soha nem agya ugy oket hogy legyen is olyan erejuk ami kell is. Nekem pl ott nem adott olyan szelemet akinek olyan varazslata vala. Szerinem ez a gem suxx.
  • cypher
    #21
    A negyedik "házban" (Idézők kíméljenek,vagy vmi hasonló címmel..)mi a gyíkot kell csinálni???
    Hárman egy könyvet keresnek,(alagsor)1 elmenekült-vége a játéknak.Megtalálják a könyvet-vége a játéknak.
    Akkor???
  • comet
    #23
    qrva jo game ;))))
  • cypher
    #24
    Gyújts tüzet az alagsorban.
  • Eye-scream
    #25
    SPOILER Mission 4: Summoners not inclouded
    >
    >
    >
    >
    >
    Az a cél, hogy a könyvből felélesszenek egy szellemet. Ezt úgy lehet elérni, hogy egyszer kint a ház előtt csinálsz szélvihart ettől előjön vmi fecni vagy mi a fasz és mikor azt megtalálják akkor lemennek a pincébe. A pincében Boo telekinézisével a könyvet előre kell lebegtetni a ládák mögül és így megtalálják. Ekkor megjelenik egy professzor, akit el kell űzni, de úgy, hogy a többiek ne ijedjenek meg. Érdemes kikutatni a rejtett félelmét (beeing trapped) és levinni a pincébe a földelementált, aki aztán elnyeli a földbe. Ezt kétszer eljátszod akkor beparázik és elhúz. A 3 kölök meg előhívja a szellemet és az megöli őket.
    Aztán meg irány az ACT2:)
  • Eye-scream
    #26
    Tökjó a game szerintem, a szellemeket többféleképp is ki lehet szabadítani.

    Ha vki tudja, hogy az ACT2 ben a kórházas küldetésnél a menyasszonyt a pincéből hogy a rákba kell kihozni akkor szóljon léccives. Addig eljutottam, hogy a szerelmes dokit kell levinni a pincébe, de hogy a francba lehet ezt elérni úgy, hogy be is menjen a terembe?
  • cypher
    #27
    Köszi!
  • Eye-scream
    #29
    mögé a kertbe a levegőelementál kell...aztán annak a legerősebb ereje
  • a.carkey
    #30
    Tök ari ez a game. Nem is tudom mihez hasonlítható, de volt ehhez hasonló. Nem? :(
  • Eye-scream
    #31
    Sztem leginkább a Dungeon Keeperre meg a Simsre hasonlít, de elég egyedi kombináció...
    Amúgy a legjobb benne sztem, hogy sok küldetés, szellem és képesség híres kísértethistóriákból köszön vissza (a fejetlen lovas, a Blair Whisp Project) Ráadásul még 2 rejtett szellem is van benne, amiket meg lehet találni...
  • a.carkey
    #32
    Ez az. DK! :)
  • aaabbb
    #33
    NEM mindig engedelmeskedik nekem a szellem miert van???(valaki elmondhatna a lenyeget :DD)
  • Eye-scream
    #35
    Pontosítanál kicsit?
  • Eye-scream
    #36
    Hát én taktikát nem alkalmaztam, csak elijesztettem mindenkit...:D Célszerű a szellemirtókkal kezdeni, és őket elkergetni először...
    Ami a szellemeket illeti, a hullaházban lévő menyasszony az egyetlen a játékban akit eddig még nem tudtam kiszabadítani, de sejtem, hogy hogyan kéne. Az alvót csak valami nagyon erős zaj tudja felébreszteni, ez sztem egyértelmű. A nyszicsajt meg megkapod, ha a kissrác visszakapja a nyusziját, amit a másik büdös kölök elcsórt tőle. A tolvaj kölyök mindig magával hurcolja a nyuszit, de ha megijed leejti.. Sztem ez is egyértelmű.
  • aaabbb
    #37
    valaki elmondana mit hogyan kell?(varazsolas meg ilyenek pls!!
  • Eye-scream
    #38
    Tutorial rulez amúgymeg ha a power menüből kiválasztassz egy képességet akkor a szellem abóól és az alatta lévőkből random használ bármikor. Az orders menüpontban pedig megadhatod, hogy csak a kiválasztott erőt használja, vagy csak akkor ha ember van a közelban stb. Minél többet használsz egy szellemet, annál inteligensebb lesz, és annál bonyolultabb parancsokat képes megérteni.
  • Eye-scream
    #39
    Ja amúgy tegnap végigtoltam, és türelmetlenül várom a folytatást:D
  • Eye-scream
    #41
    Nem arra kell. Hideget okozó erőket kell használni (többet eccerre) így befagy a patak és át tudnak menni rajta. De előtte szerezd meg blair whispet mert utána már nem tudnak visszamenni.(kivéve persze ha továbbra is hideget csinálsz, de ez hülyeség)
  • aaabbb
    #42
    köfike
  • aaabbb
    #43
    ajjajjjj elakadtam :DD
    act II-ben.
    van egy ház amiben a kislány lábához van kotozve egy poltergeyst nemtom mit kerll vele csimálmi ez az egyik a masik meg az hogy jon egy csaj aki hazavágja a szellemeimet mit csinajak??? pls pls pls!
  • Eye-scream
    #45
    Miután a ködöt eltűntetted, Blair Whisp csábító erejével odahívsz egy halandót, aztán meg strange vision és kész. A fa kidöntéséhez nem kell quake, én erős szelet csináltam meg villámlást, azzal is megy...

    Amúgy meg a poultrygeistes nő rejtett félelme a vér. És a kiscsajhoz kötött csirkeszellem képes egypár véres trükkre. Lazán el lehet ijeszteni...
  • a.carkey
    #46
    UP! :)
  • Eye-scream
    #47
    Mégecceris topikáp:D
  • Frank99
    #49
    Ghost Busters :-)))
  • Gnome
    #50
    A thomson dobtárasat úgy, hogy használod a Luckey(Macska) Luckeystormját amikor egy ember játszik és ha nyer a tiéd a szellem... A zongorásat úgy. hogy addig rémisztgeted a hajószakácsot amig az el nem kezd össze vissza járkálni és egyszercsak bemegy a zongoráshoz...Tied az is....A fényképészre nem nagyon emlékszem asszem valakit fel kellett hozni vagy csak le kellett dönteni az urnát..nemtom... A viziszellemmel lent nem tudtam mit kezdeni..

    Nah most akkor én... Fejnélküli lovast hogy kell kiszabaditani?...Hogy kell Teljesiteni az indián kérését?

    CSa'
  • Eye-scream
    #51
    Naszal:

    Deadfellas
    A vízszellem kiszabadul, ha lecsalsz valakit a hajófenékhez ahol van, és egy erőt használsz ami vízzel önti el azt (pl: flood, leak).
    A fényképész kiszabadul, ha széttöröd az urnát, és utána valaki megtalálja a hamvakat. Én Haunted Hailt használtam(ettől ilyen halak meg békák potyognak az égből, a pályán amúgy is hasznos).

    Spooky Hollow
    SPOILER




    Az indián kiszabadul, ha elég erős szelet csinálsz a ház mellett, vagy ha földrengést gerjesztessz. Ha szelet csinálsz, akkor két-három szellem erejének is össze kell adódnia hozzá.

    Azt hogy az ember megidézze a lovast megakadályozhatod azzal, hogy erős szelet gerjesztessz.(több szellemmel) A pályát úgy nyerheted meg, ha a parasztok rájönnek, hogy a malomban lévő ember idézi meg a fejetlen lovast. De ha egy ember a malom közelébe megy, a lovas megjelenik és elijeszti. Azonben ha az embert megszállod egy szellemmel(posess) vagy ha alvajáró(sleepwalk). Akkor nem érez félelmet. A megszálló szellemnek azt is parancsold meg, hogy ne használjon semmilyen egyéb erőt közben.(only use power at your current power band)

    Egyébként ezen a pályán van egy rejtett szellem. Ha a tó közepén lévő kiszáradt fa mellett használsz 4 időjárást befolyásoló erőt, akkor megjelenik Stormtalon, a szelek ura és segíteni fog a küldetésben.
  • Blasta
    #55
    Egy letöltő helyet nem tud valaki?
    Dc-n épp nincs szabad slottal senkinek.
  • Eye-scream
    #56
    A kis dobozokhoz hozzáköheted a szellemeidet, a buborékokban pedig az ember félelmei láthatóak...