16
Moorhuhn
  • Redbull32
    #16
    hy all
    Patesz tudsz nekem segíteni a wantedban? eljutottam a 3. pályáig de onnan nem tudok tovább minni mert nem tudom hogy milyen feladatokat kell teljesíteni.
    előre is köszi
    bye
  • kozmiviktor
    #15
    www.moorhuhngame.gportal.huITT
  • kozmiviktor
    #14
    www.moorhuhngame.gportal.hu
  • Roll
    #13
    Láttam vannak új moorhuhn-ok. Leszedtem a Moorfrosch-t, de csak xs-es, és láttam a wanted-ot is.
    Honnan lehet ezeket xxl-be leszedni srácok?
  • Patesz
    #12
    Asszem ezek jók mert nekem X van de ahonnan leszedtem őket oda az volt írva hogy XXL -hez is jó!

    Tippek 1.
    A horgász tyúk: De mióta esznek a halat a tyúkok? Hát most sem fognak! A tó mellett pecázó tyúk igaz barátnak tűnik, ahogy időközönként bedobja a csaliját.

    Ám ha gonoszul lelőjük, kapunk tíz pontot. És egyébként is: a csirkének nincs engedélye, ráadásul horgásztilalom is van.
    A tyúk és a méhkaptár: az a tyúk időközönként odasuhint a kaptárra, amit a döngicsélő lakók nem igazán díjaznak. Ők sem bírják a feszültséget, így egy idő után rajtunk vezetik le bosszújukat egy jókora csípés formájában. Ha túl hangos a zümmögés, készülhetünk a csípésre, amit a képernyőn megjelenő autsch felirat is jelez. Ezzel együtt elbúcsúzhatunk ötven ponttól. Célszerű rögtön a legelején elintézni tyúkot, hogy nyugodt legyen a vadászat. Persze a nyugalom csak időleges, hiszen a tyúk nem nyugszik, újra és újra felbukkan, hogy ellenünk hergelje a méheket. Jó tanács: mindig tartsuk figyelemmel a kaptárt, megéri! Pontozás a veszélyességi fok szerint történik. Minél több méh zümmög a kaptár körül, annál több pontot kapunk. Vigyázzunk! Soha ne lőjünk a kaptárra, mert így sokszorosára növeljük a csípés veszélyét.
    Az a bizonyos bódé: a kaptártól balra található. Egy egészséges lövés a bódéra és rögtön rongálásnak tekinti a program, ezért egy pont levonással jutalmazva minket. De ha jól célzunk és az ajtón található szív alakú nyílásba lövünk, a tákolmány összedől és a dolgát végző, na meg újságot olvasó tyúk is láthatóvá válik. Nem szép dolog, de hát nincs mit tenni: lelövésével huszonöt pontot szerezhetünk.
    Tippek 2.

    Tyúk a sütőben: maga ellen hívja ki a sorsát. Jobbra a roncstól egy sütőt látunk és az egyetlen dolog, ami még működik rajta, az ajtaja. Vagy mégsem? A sütő egy tyúkot rejt, aki rendszeresen előbukkanva idegesít minket, mert képtelenek vagyunk puskavégre kapni - védi a sütőajtó és a reflexe. Próbálkozni persze lehet, de minden rossz lövés után öt pont a levonás. Ha türelmes vagyunk, akkor láthatjuk, hogy a naiv lélek időnként magára zárja az ajtót. Ekkor kell akcióba lépnünk és a baloldali gombra lőnünk. Hamarosan beindul a sütő és kidobja a kész grillcsirkét, ha ezt lőjük le, ötven ponttal gazdagodunk.

    A csigaidomár: különálló játékként is ismert. A csigát pontos lövésekkel kell ösztökélni arra, hogy elmásszon az almáig. Vigyázzunk, csak közvetlenül a háta mögé lőjünk és még véletlenül se találjuk el, mert akkor ötven pont levonás jár. A csigának a játék kezdetét követő harminc másodpercen belül el kell érni az almát, különben éhenhal. Ha eléri a gyümölcsöt, négy harapásból meg is eszi: harapásonként huszonöt pontért.

    Csirke a gabonaföldön: a szemétdomb és egy fa között tűnik fel időnként (de csak rövid időre) egy rohanó tyúk - vagy a bódéhoz siet, vagy a méheket piszkálni. Egyikért sem jár kegyelem!

    Tizenöt pontot ér, ha lelőjük, de vigyázzunk, néha fehér zászlót lenget akkor - megsértvén a nemzetközi vadászegyezményt - ötven pont levonást kapunk.

    Tyúk a serpenyővel: úgy tűnik, ez a különösen nyakas pajtás semmiképp sem hagyja magát elintézni, mert a serpenyővel mindig kivédi a lövéseinket. Persze, ha elég kitartóak vagyunk, jó a ritmusérzékünk és felváltva gyorsan lövünk a fejére és a lábára, elvéti a ritmust. Hetvenöt pontot kapunk érte.
    Tyúk a serpenyővel extra tipp: ha közvetlenül a játék elején intézzük el a serpenyős jószágot, akkor ismét felbukkan, és újra ügyeskedhetünk vele újabb hetvenöt pontért.
    Tippek 3.

    Futó tyúk: egy igen gyors csirke, aki úgy tud sprintelni, mintha csak az élete múlna rajta. És valóban: ha elég gyorsak vagyunk és igazából telibe találjuk, teljes huszonöt ponttal lehetünk gazdagabbak.

    A vágtázó bajnokkal az egész játéktéren találkozhatunk és igazán megkapó látvány, amikor eltaláljuk.

    Madárijesztő: a sorrend: kalap (öt) jobb és bal kar (tíz-tíz) lábak (tíz) törzs és a fej (huszonöt), összesen hatvan pont. Itt a sorrend a lényeg és nem a gyorsaság.

    Postaláda: kilövése mindössze öt pontot ér. Valószínűleg a láda újabb rejtvényt takar, ezt azonban egyelőre nem ismerjük.
    Napraforgós tyúk: lent a napraforgómezőn az egyik virág időnként tyúkká változik. Ha gyorsan lelőjük, huszonöt pontot kasszírozunk. A tyúk hamarosan visszatér, így ez is egy újabb lehetőség a pontszerzésre.

    Varázsfa: az XS verzóban nem érdemes foglalkozni vele, mert ahányszor csak rálövünk, lövésenként mínusz egy pont a levonás. Jelentősége az XL és XXL verziókban van.

    Ami még kimaradt
    Halálfejes tábla: ha meglőjük, forogni kezd és ha egy kis szerencsénk van, olvashatjuk a besétált (herein speziert) szöveget, zet követően pedig bejuthatunk a bónuszpályára.

    Ez azonban, sok minden más trükkhöz hasonlóan, csak a játék teljes, XXL változatában érhető el.
  • hen-tes
    #8
    egyébként éjszak ösze dobtam egy game-t
    neve:
    hentHUHN :D
  • hen-tes
    #7
    azt nemhiszem
    vagy reges jelszos szar vagy nem teljes
    mert az xxl a teljes
  • Frank99
    #6
    De melyikben?
    Mindegyiknek van topic valahol a sor végén...
    :-)
  • Patesz
    #5
    Moorhuhn-al kapcsolatban értettem.
  • Patesz
    #4
    A moorhuhn kart fullban megtalálható
    http://www.moorhuhn-world.de oldalon is.
  • hen-tes
    #3
    :DDD
    épp most láttam a moorhuhn kartot fullba kazaa-n :D
  • Frank99
    #2
    Kellene egy új Renault Megane...
    Tudsz segíteni?
    Vagy megvan a Moorhuhn 4, és ebben akarsz segíteni ?
    :-)
  • Patesz
    #1
    Ha valamire szükségetek van csak írjatok.

    Én (ha tudok) segítek.