35
-
Rive #35 #34: 386sx-hez sehogyse passzol az S3Trio, abból ugyanis nem gyártottak 16bites sínhez illeszkedőt.
-
#33 OFF:
Dehogynincs összefüggés... Ugyanis minél nagyobb oktánszámú a benzin, annál nagyobb kompressziót visel el (aminek növelése általában jó hatással van a teljesítményadatokra). És ahhoz, hogy nagy kompressziót viseljen el, elég jó pontossággal kell megépíteni azt a motort.
Amúgy meg a suzuki - bármilyen hihetetlen is - egy megbízható kocsi, ez többek közt a japók gyártástechnikájának köszönhető.
ON:
fogyasztási adatok nincsenek ehhez a procihoz? Úgy hallottam, hogy jobban zabálja az áramot, mint annakidején a Thunderbirdök :) -
corleone #31 Kíváncsi lennék, mikor lehet nálunk is megvenni és mennyi lesz a kisker ára. -
#29 87, 89, 93 oktanszamu benzinek vannak.
Amcsi kocsik eleg fosok, es teny.
DE!
Nem keves jo kocsi, nemet, japan auto is van, es azok is ezzel jarnak.......
Hol van az itteni 93-as, az otthoni 98-tol, pl. egy porgos honda motorba?
Chevrolette, Corvette, mind egy darab szar.
Van koztok szep, draga, de jot nem talalsz.
Nekem pl. van egy nagyon jo kis honda-m, ami a japan precizitast, pontossagot oregbiti, kituno auto.
Van egy Cadillack De Ville, 4900ccm, V8, ami az amcsikra jellemzo, iszonyat vas, talan mar tank is.
Cirkalonak jo, kimenne a vilagbol, ha vanhozza elegendo benzined.... -
#27 Öh, kivéve a micsodát? A Corvette-re gondolsz? :)
Annak is tré a liter/lóeró aránya. Azt viszont elfelejtettem mondani, hogy az amcsik nyomatékra hangolják a mocijaikat (lásd még 5.7es smallblock v8, ami a 90-es évek elején 200 körüli lóerót produkált kb 450Nm-es nyomaték mellett, ami utóbbi azért elég szép).
És akkor a hangjáról még nem is beszéltem... -
#25 Eccerű: az amcsi motorok a némileg pontatlanabb gyártási eljárások miatt megelégszenek a 87essel is. Ott a 91es már magas oktánszámnak számít ^_^
Persze odaát a mocik nem is a magas teljesítmény/méret arányukról ismertek ;) -
#23 En is megveszem, lehet mar a jovo heten.
De en az usa-ban lakom.
Es ez az ar, egy kicsit itt is sok....
500$ lenne a realis, de az arat a piac szabja meg.
Szoval sux.
Benzin: ha akarod pontosan tudni, 1 US Gallon benzin most (87oktanszamu!) 1.39$.
Nem tudom mennyi otthon most egy dollar.
1 Us Gallon. 3.785L -
Genesis #16 Nyaf-nyaf-nyaf csak ezt bírátok itt nyomni ( tisztelet a kivételnek ), nem beszélve a minket megtisztelt "Marketing Guru" barátainkkal akik még hülyeséggel is súlyosbítják mindezt.
1. Magyar piac: persze mi vagyunk a legjobbak meg minden de talán fel kéne ébredni és rájönni, hogy nem hozzánk igazítja az Intel a marketing stratégiáját.
2. Ki mondta, hogy ezt a procit így a megjelenésekor az otthoni játékos kedvű felhasználóknak szánják.
És azt már csak halkan jegyzem meg, hogy itt arról beszéltek, hogy kit érdekel egy pár %-os teljesítménytöblet. Persze az qrvára hidegen hagy pl.: ha a Quake3 100 helyett 110 fsp-vel megy, de ha a céges generáló taskom (amit naponta le kell nyomni)lefut 10 óra helyett 8 óra alatt már rohanok is és veszek 1-et.
-
#15 Csak összehasonlításképpen az első munkahelyemen az éves fizetésem volt 1500 dollár (átszámítva). -
Hydro_man #12 Hát igen! A mai procik a régi P1-eskkel ellentétben a felhasználás terén 2 félék: vagy nagyon gyorsak (2D, Irodai progik), vagy még jók -már lassuak (3D-s játékok)
Akkoriban mindenik cserélte a procikat, mára inkább csak a gamer-ek! -
#11 Bezzeg meg amikor en irigykedtem a szomszed fiura hogy neki 166 Mhz-s procija van es enyime csak 88 Mhz vout:)) -
GeeKay #9 "a HyperTransport technológia asztali processzorok körében való bevezetésével elmondása szerint ingyen kínál jelentős teljesítménytöbbletet a felhasználóknak"
1.semmi sincs ingyen
2.eddig is benne volt a prociban, csak le volt tiltva
azt meg el lehetne dönteni, hogy HyperTransport vagy HyperThreading -
#6 Hmm engem az érdekelne, hogy hol találhatnék SPEC CPU 2000 teljesítmény teszteket... szeretném összehasonlítani az egyes processzorok eredményeit. -
#2 A HT-re gondolnak imho.