45
Mi a velemenyetek rola,és kinél hogy müxik
  • computerguru
    #45
    Nézd meg először,nincs e rosszúl beállitva a gép órája,idő-dátum.
    Vagy ha véletlenűl Norton Internet Security-d van,az bekavarhat.
    Vagy az IE telepitsd fel újra!

    Egyenlőre ezek jutottak eszembe.
  • monyas
    #44
    Üdv! Szeretném a segítségeteket kérni .
    Egyáltalán nem érem el a https kezdetű oldalakat, az msn-t se, továbbá ilyeneket ír ki: "az ön átjárója nem működik" "a webhely nem rendelkezik megfelelő minősítéssel" . Ha valaki tudna segíteni megköszönném de kérlek úgy tegyétek, hogy én amatőr vagyok és ezért szóltam olyannak aki ért hozzá, de többet nem teszem mert nem tudom normálisan használni a gépet. Windows xp- m van egyébként. Segítségetek előre is nagyon köszönöm!
  • Apocalipto
    #43
    Nics mit
  • piccolo555
    #42
    kössz szépen!
  • Apocalipto
    #41
    Start > Futtatás > beírod hogy msconfig > Automatikus indítás fül
  • piccolo555
    #40
    hali! lenne egy kérdésem:
    régebben volt egy "menü" a vezérlőpultban a gépemen; Startup
    itt be tudtam állítani azt, hogy a windows indulásakor milyen programok és egyebek induljanak automatikusan el. Ez nagyszerű volt, azonban az xp újratelepítése után ez a menüpont eltűnt. Ez viszont nagyon rossz nekem, mivel mindig amikor elindítom a gépet és bejelentkezem, akkor ezer más programot is elindít, amik 4-5-6 mb-ot is lefoglalnak a memóriából, és ezzel nagyon lassú lesz a bejelentkezés. Na, az a lényeg; nem tudjátok hol tudom elérni ezt a beállítási lehetőséget? (STARTUP)
    Ha válszol valaki(mert a topic elég kihaltnak tűnik :S ) azt nagyon megköszönném ^^
  • Basketbéla
    #39
    megoldodott a problema,ha valakinek jelezne ilyet a gepe es van free download manager je,akkor torolje ki a programot,az okozza a problemat
  • Basketbéla
    #38
    hello mindenki nekem olyan problemam lenne hogy mikor megnyitok valamilyen mappat,sajatgepben akkor kijon egy ablak,melynek cime: