#4
ha valaki gyorsat akar, akkot az ne integrált cuccban gondolkozzon...
JTBM#3
Az texture adatok útja a Clawhammer rendszeren, külső grafikus kártyával:
GPU <-> Videó kártya memória (Videó kártya buszán)
Ha nincsen bent akkor pedig
GPU <-> CPU (AGP 8X-on) <-> Fő memória (a CPU memória vezérlőjén)
Chipsetbe épített kártyával:
Mindig:
Chipset GPU <-> CPU (belső busz) <-> Fő memória (CPU memória vezérlőjén)
Ezen kell változtatni úgy, hogy közvetlenül el tudja érni a memóriát, különben az ilyen chipset GPU-k nagyon lassúak lesznek.
Persze megoldás lenne az alaplapra dedikált RAM-ot tenni, ami függgetlen lenne a CPU-tól, de gondolom ez drága lenne, bár mondjuk nem értem, miért, hiszen akkor mindenki olyan (gyors) Grafikus memóriát venne, amilyet akar.
#1
Talán 2003 második fele? És mi a helyzet a nem integrált grafikus kártyákkal? Elszenvedik ők is a memóriakontroller okozta veszteséget? Nagyon szűkszavú az AMD...