12
  • verti.go
    #12
    Elég gáz, hogy a szoftvergyártók az utóbbi időkben egyre jobban lustulnak.
    Amikor nem voltak gyors gépek, és nem volt 50 fajta proci/videokártya/szőrmadár még tudtak programozni is.
    Most meg lassacskán ott tartunk, hogy a játékprogramozóknak elég lesz, ha tudnak sztorit szkriptelni, az engine-eket úgyis össze-vissza megvásárolgatják.

    Szép, új világ...
  • JTBM
    #9
    A GPU-k fejlődésével az új játékokban újra a processzor lett a legkisebb keresztmetszet. A GPU-k teljesítménye még mindig sokkal gyorsabban nő, mint a CPU-ké. Ezért a tendencia az, hogy egyre több feladat hárul a GPU-ra. A CPU-kat igenis kell fejleszteni, mert kell pl. az AI-hoz, video kódoláshoz, stb. Ha nem jönne ki gyorsabb CPU, nem lenne érdemes megcsinálni a GeForce5-t, mert nem tudná a CPU ellátni adatokkal.
  • mir
    #8
    trollal egyetértek.
    a játék nem a grafikáról szól, az én kedvencem mai napig a colonization. mer jó. és az már 386oson is futott. na mind1
    fejlődés:
    Nebancsa:
    ha te szerinted ez túl gyors, akkor ne fejlessz. senki, de senki sem kényszerít arra, hogy megvedd az új procit, az új gépet, az új cuccokat, SENKI!!! azt csinálsz, amit akarsz. de amíg a nagytöbbség megveszi, addig menni fog, tőled függetlenül. ha zavar, ki lehet szállni.
    Az SGI is gyárt P3 alapú GFX munkaállomásokat. a mai procik teljesítménye elég 1 félprofi GFX munkaállomásba, és elég sokminden másra is.
  • Troll
    #7
    Látom Bilikém, elvakított a fogyasztás fénye.
    Tudod, a csilli-villi még nem helyettesíti az ötletet, kreativitást. Mint ahogy pl. a zeneiparban is az egylövetü bandák a divatosak, ugyanez igaz a játékiparra is. Rengeteg a szupermodern gagyi, amik jók két hétig, aztán kuka.

    Egy játék nem a 3D grafikától jó. Nem a 2Ghz procitól. Egyik nagy bajom, hogy a régi klasszikus játékok, akiket az ember huszadszorra is szívesen elövesz, már nem futnak a mai túlgyors gagyikon.
    Szvsz manapság a 800Mhz PIII és hasonló frekijü AMD-k a reális procik. A többi csicsa. 50fps fölött, 1024*768 fölött minden csak presztízs, melldöngetés, effektív haszna nincs.

    Minek az autó, mikor állandóan egy, max két embert látni az ötszemélyes verdákban?
    Minek gyors gép, ha nemwin oprendszerek gyönyörüen futnak kétéves procin?
    Minek a gyors gép, ha az "okos" progi mindig belepofázik az ember dolgába?
    Mióta félprofi használat a game? Ugye ez a supergamez, nem a superworx.
    A szémítógép pedig 19,5Ghz-nél sem fog gondolkozni egy picit sem...
  • skorpio7
    #5
    Én csak egyvalamit tudok ... a jövő játéka ( a mai fejlesztők szerint , jövő év közepére érünk el egyszerű felhasználói szinten ) minimum olyan lesz , mint anno a FF film volt .Márpedig ilyen szintű grafix megmozgatásához szükséges lesz ilyen nagyteljesítményű proci , sőt ... lehet , hogy még kevés is .De talán az E3 után , már többet tudunk , hiszen a jövő év játékaiból ott már kapni fogunk egy kis rövid ízelítőt .
  • Tomcat.no1
    #4
    Azért az tény, hogy fejlődni kell mert annakidején elég volt egy 8Kb-os memória meg 1Mhz na de az nem is nyújtott semmien a mai programokhoz hasonló minőséget...
  • CybearBoy
    #3
    A Windows Longhornnak 1 ilyen az alap lesz, olyan VGA karesz meg még nem is nagyon van, ami majd megfelelne neki. Ebben az új oprendszer(szerű szarban...) minden egyes ablak egy 3D-s alkalmazást fog jelenteni, úgyhogy nagyon erős VGA kareszokra lesz majd szükség, a prociról meg a memóriáról nem is beszélve... Bár ez még oddébb van. Attól, hogy ezek kijönnek, hossza ideőnek kell még Ltelnie ahhoz, hogy a játékok is pl támogassák/igényeljék ezeket a cuccokat. Aki meg csak dolgozik a gépén, az mit izgul, úgysem kellenek neki ezek jódarabik (legalábbis az átlagusernek). Amúgymeg haladni kell a korral, ugyebár :).
    Na ByE
  • Power
    #2
    A ms gondoskodni fog arról, hogy 2 év múlva a pl. a word el sem fog indulni, egy 2GHz alatti gépen :-)