15
-
#15 nos, hogy rövidre zárjuk ezt az egotrippet: akit valóban érdekel a téma ajánlom átböngészésre az mssdkban fellelhető 20 mega körüli teknikai dx doksit, az nvidia és ati ogl és dx kiterjesztéseket, az azóta csúnya halált halt fárenhejtet, illetve az idevágó májkroszoft és sgi dn és tudásbázis cikkeket (, esteleg a quake módosított forrásait a széles látókörűség végett). ha valaki ezeken már átrágta magát, akkor vele szívesen nyitok vitát a témáról. :) a gyermekekkel, akik még traktorokkal álmodnak és beszélnek, sajnos még bölcsis társaik hiányában sem szívesen kommunikálok. :( -
#11 x.y. barátunkhoz hasonlóan neked is ajánlanám a játék mögöttes működését lúzer szinten történő tanulmányozását, ami sajnos sok-sok utána olvasással jár. -
#10 te meg semmit nem értesz a grafikus gyorsító kártyákhoz. ha értenél, akkor tudnád mi az séder, mi a directx 5,6,7,8 közötti különbség és tudnád miért említettem az opengles kvéket ezek kapcsán. meg egyébként is, távoli kapcsolatot fel lehet lelni a kvék és a dx között, csak egy kicsit érteni kellene kvék fejlesztői szkínhez, amit ilyen beszólás után nem feltételezek rólad. -
#7 máramelyik. legtöbb 3d-s játéknak elég az 5. csak q3-tól felfele kellenek a séderek. -
#6 semmi meg vagy 1 evig mert a jatekok ugyis csak dx7 et hasznalnak :) -
Inquisitor #4 Ezek szerint lehet, hogy még idén veszek dx9-as kártyát? De jó! ;) -
An-Dee #2 Legalább mindenki láthatja, hogy az Nvidia egyáltalán nem egy csoda, csak máshogy gondolkodtak. A fejlesztés mindig ugyan olyan gyors volt, csak nem mindegy hogy mikor dobnak új terméket a piacra. -
#1 dejo... negyedevente uj chip