12
Hol érvényesítsem a garnciát?
-
Mathias #12 Ht ja mind a kettő de mind a kettőnél másik partíció. ??? Az alaplap CUSL2-C, ez azthiszem ATA100-as. Hol adtak neked három év garit? -
#10 Szerintem egyszerre úgysem feküdt meg mind a kettő, tehát ha ugyanazt produkálják, akkor van még remény... -
Mathias #9 F.L : Ők állítólag nem azok akiktől vetem az a cég megszűnt és ők csak a nevet használják.
zacsko: köszi. -
zacsko #8 Mathias:
Itt egy URL:
http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/dft32-v230.exe
-
atee #5 Fasza megszunik egy bolt es a garos cuccaira elveszik a garancia?
Biztos van valami mgoldas!
-
Mathias #4 K.András: Hát csak a bolt címe, de az megszűnt.
zacsko: kerestem ilyet,de nem találtam, ha leirnád a címet vagy a progi nevét azt megköszönném. -
zacsko #3 Az IBM vinyókhoz letölthető egy program a honlapról, amivel tesztelni lehet, és megvizsgálja, hogy hibás e a vinyó fizikailag (kiírja milyen tipusu a hiba, a kábel hibás e, vagy a motor vagy az elektronika stb...) Kapsz egy hibakódot és utána elküldöd e-mailben nekik a kódot, és akkor ők válaszolnak, leirják mit kell tegyél.
-
K.András #2 a garancia papira semmi nincs irva? -
Mathias #1 Van két IBM winchesterem mind a kettő DTLA tipusú 2MB cachesel UDMA 100-as 7200rpm-es. Az egyik 30 igás a másik 45. A probléma a következő: ScanDisc Thorough tipusu teszt futtatasnal lefagy és kerregni(illetve nem tudom leírni a hangot, inkább fémes sercegésre hasonlít: tssz tssz tssz) kezd és formázásnál is ez a helyzet. A Carrera-ban vettem, de az megszűnt és nemtudom hol érvényesítsem a garanciát. Ha tudtok jogutódot ill. azt hogy hol lehetne érvényesíteni a garanciát vagy az IBM magyarországi képviseletének címét szoljatok. Vagy ha tudjátok hogy mi a probléma a winchesterekkel.