12
Hol érvényesítsem a garnciát?
  • Mathias
    #12
    Ht ja mind a kettő de mind a kettőnél másik partíció. ??? Az alaplap CUSL2-C, ez azthiszem ATA100-as. Hol adtak neked három év garit?
  • Pheel
    #10
    Szerintem egyszerre úgysem feküdt meg mind a kettő, tehát ha ugyanazt produkálják, akkor van még remény...
  • Mathias
    #9
    F.L : Ők állítólag nem azok akiktől vetem az a cég megszűnt és ők csak a nevet használják.
    zacsko: köszi.
  • zacsko
    #8
    Mathias:
    Itt egy URL:
    http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/dft32-v230.exe
  • atee
    #5
    Fasza megszunik egy bolt es a garos cuccaira elveszik a garancia?
    Biztos van valami mgoldas!
  • Mathias
    #4
    K.András: Hát csak a bolt címe, de az megszűnt.
    zacsko: kerestem ilyet,de nem találtam, ha leirnád a címet vagy a progi nevét azt megköszönném.
  • zacsko
    #3
    Az IBM vinyókhoz letölthető egy program a honlapról, amivel tesztelni lehet, és megvizsgálja, hogy hibás e a vinyó fizikailag (kiírja milyen tipusu a hiba, a kábel hibás e, vagy a motor vagy az elektronika stb...) Kapsz egy hibakódot és utána elküldöd e-mailben nekik a kódot, és akkor ők válaszolnak, leirják mit kell tegyél.
  • K.András
    #2
    a garancia papira semmi nincs irva?
  • Mathias
    #1
    Van két IBM winchesterem mind a kettő DTLA tipusú 2MB cachesel UDMA 100-as 7200rpm-es. Az egyik 30 igás a másik 45. A probléma a következő: ScanDisc Thorough tipusu teszt futtatasnal lefagy és kerregni(illetve nem tudom leírni a hangot, inkább fémes sercegésre hasonlít: tssz tssz tssz) kezd és formázásnál is ez a helyzet. A Carrera-ban vettem, de az megszűnt és nemtudom hol érvényesítsem a garanciát. Ha tudtok jogutódot ill. azt hogy hol lehetne érvényesíteni a garanciát vagy az IBM magyarországi képviseletének címét szoljatok. Vagy ha tudjátok hogy mi a probléma a winchesterekkel.