21
Mitől jó egy stratégiai játék?
  • Desiderata #21
    manapság már nem tudok jó rtsről
  • Evil
    #20
    attol jo egy rts hogy koze nincs a konzolhoz!!!
  • Break
    #18
    Attól jó egy RTS, hogy a nevében benne van az, hogy "Age of Empires", vagy az, hogy "Dungeon Keeper", esetleg még az, hogy "Stronghold"!!
    Na ettől jór egy ríl-tájm-stratégi!!
  • drimm
    #10
    Tök jókat írtál.
    Én a Shogunnal nem játszottam idáig, de holnap tuti kipróbálom.

    Mondjuk idáig vegyes dolgokat hallottam róla.
    Volt aki amiatt szidta, hogy a hídakhoz csalta mindig az ellenséget, és 1 taktikával mindig győzött így nagyon hamar megunta.

    Melyik körökre osztott játékban van az általad említett szerencse, terepismeret, stb. ? Érdekelne...
  • Totee
    #9
    A jövő játékaitól egyébként az egységek fejlesztését várom,leginkább abban az irányban,hogy mindegyik sajátos legyen.Eddig ilyen téren max a hősöket említhetnénk(plusz tulajdonságok)meg esetleg az xp pontokat.Sajnos még mindig az a helyzet ,hogy az erőviszonyok(több egység jobb cuccok) döntenek-ez alól talán a Shogun kivétel,ott valóban meg lehetett fordítani csatákat.Tényleg ezek a szempontok a legmeghatározóbbak,de jó lenne(egyébként körökre osztott játékokban már használt)néhány olyan elem mint pl:terepismeret,szerencse,időjárás,bátorság.
    A II vh-ban volt rá példa ,hogy 1 német páncélos megsemmisített egy egész konvojt,a mai játékokban ilyen szinte elképzelhetetlen.Szóval hiányolom a valódi csatákra oly jellemző fordulatokat.
  • Totee
    #8
    Hangulat és összetettség.A hangulat több dologtól függhet (effektek,grafika,zene stb.),ebből a szempontból a Sudden Strike talál be nálam legjobban.Az összetettség alatt nem a bonyolultságot értem,hanem azt ,hogy mennyire jól rakták össze a progit:milyen nehéz,hogyan illeszkedik a történet,és az egyik legfontosabb,az egységek mennyire kidolgozottak,mennyire jól kialakítottak az erőegyensúlyokat Ezért (is) lettek nagy sikerek a Shogun,Starcraft,Sudden vagy az AOK.
    Ez utóbbit tévesen szokták megítélni,mert egyáltalán nem a rushról,meg "legyártok ezer tankot"-jelenségről szól,csak éppen a nehézséget kell jól megválasztani(multiban meg az ellenfeleket).Én korábbam easyben játszottam ill.moderaten,de kevés kivételtől eltekintve unalmas gyűjtögetésből álltak a pályák.Ezzel szemben hardon pergő,izgalmas és nem utolsó sorban gondolkodást igénylő a játékmenet.
  • drimm
    #7
    Tenyleg elsosorban a multi sikere adja a hosszu szavatossagot?

    Kedvenc strategiaimban nekem a story fordulatai tetszettek legjobban.
    Pl. mikor az Age of Empires 2-ben "ZsanDark" -ot cserbenhagyja'k. Es valtozik menet kozben a kuldetes.

    De pl. imadtam a Theme Park 1-ben, mikor a gyerekek kipotyogtak a hullamvasutbol... :-)
    De ez most hogy jott ide?.... :-)))
  • Lazarus
    #5
    Na aszem újra előveszem a jóöreg sztárkráftot és benyomom Bnetre:) (meg győztél)
    Még nempróbáltam de itt az ideje
    esetleg kaphatok valami törést amivel felenged a Bnetre?
  • Lazarus
    #3
    drimm megindokolt választ szeretne hallani szerintem:)
  • drimm
    #1
    Mitől jó egy (real-time) stratégiai játék?
    Mi tetszett az eddigi stratégiai játékokban?
    Melyik a kedvencetek és MIÉRT?
    Melyikben csalódtatok nagyot és MIÉRT?
    Mit vártok el a közeljövőben ill. később megjelenő stratégiai játékoktól?