21
Mitől jó egy stratégiai játék?
-
#21 manapság már nem tudok jó rtsről -
#20 attol jo egy rts hogy koze nincs a konzolhoz!!! -
Break #18 Attól jó egy RTS, hogy a nevében benne van az, hogy "Age of Empires", vagy az, hogy "Dungeon Keeper", esetleg még az, hogy "Stronghold"!!
Na ettől jór egy ríl-tájm-stratégi!! -
drimm #10 Tök jókat írtál.
Én a Shogunnal nem játszottam idáig, de holnap tuti kipróbálom.
Mondjuk idáig vegyes dolgokat hallottam róla.
Volt aki amiatt szidta, hogy a hídakhoz csalta mindig az ellenséget, és 1 taktikával mindig győzött így nagyon hamar megunta.
Melyik körökre osztott játékban van az általad említett szerencse, terepismeret, stb. ? Érdekelne...
-
Totee #9 A jövő játékaitól egyébként az egységek fejlesztését várom,leginkább abban az irányban,hogy mindegyik sajátos legyen.Eddig ilyen téren max a hősöket említhetnénk(plusz tulajdonságok)meg esetleg az xp pontokat.Sajnos még mindig az a helyzet ,hogy az erőviszonyok(több egység jobb cuccok) döntenek-ez alól talán a Shogun kivétel,ott valóban meg lehetett fordítani csatákat.Tényleg ezek a szempontok a legmeghatározóbbak,de jó lenne(egyébként körökre osztott játékokban már használt)néhány olyan elem mint pl:terepismeret,szerencse,időjárás,bátorság.
A II vh-ban volt rá példa ,hogy 1 német páncélos megsemmisített egy egész konvojt,a mai játékokban ilyen szinte elképzelhetetlen.Szóval hiányolom a valódi csatákra oly jellemző fordulatokat. -
Totee #8 Hangulat és összetettség.A hangulat több dologtól függhet (effektek,grafika,zene stb.),ebből a szempontból a Sudden Strike talál be nálam legjobban.Az összetettség alatt nem a bonyolultságot értem,hanem azt ,hogy mennyire jól rakták össze a progit:milyen nehéz,hogyan illeszkedik a történet,és az egyik legfontosabb,az egységek mennyire kidolgozottak,mennyire jól kialakítottak az erőegyensúlyokat Ezért (is) lettek nagy sikerek a Shogun,Starcraft,Sudden vagy az AOK.
Ez utóbbit tévesen szokták megítélni,mert egyáltalán nem a rushról,meg "legyártok ezer tankot"-jelenségről szól,csak éppen a nehézséget kell jól megválasztani(multiban meg az ellenfeleket).Én korábbam easyben játszottam ill.moderaten,de kevés kivételtől eltekintve unalmas gyűjtögetésből álltak a pályák.Ezzel szemben hardon pergő,izgalmas és nem utolsó sorban gondolkodást igénylő a játékmenet. -
drimm #7 Tenyleg elsosorban a multi sikere adja a hosszu szavatossagot?
Kedvenc strategiaimban nekem a story fordulatai tetszettek legjobban.
Pl. mikor az Age of Empires 2-ben "ZsanDark" -ot cserbenhagyja'k. Es valtozik menet kozben a kuldetes.
De pl. imadtam a Theme Park 1-ben, mikor a gyerekek kipotyogtak a hullamvasutbol... :-)
De ez most hogy jott ide?.... :-))) -
#5 Na aszem újra előveszem a jóöreg sztárkráftot és benyomom Bnetre:) (meg győztél)
Még nempróbáltam de itt az ideje
esetleg kaphatok valami törést amivel felenged a Bnetre? -
#3 drimm megindokolt választ szeretne hallani szerintem:) -
drimm #1 Mitől jó egy (real-time) stratégiai játék?
Mi tetszett az eddigi stratégiai játékokban?
Melyik a kedvencetek és MIÉRT?
Melyikben csalódtatok nagyot és MIÉRT?
Mit vártok el a közeljövőben ill. később megjelenő stratégiai játékoktól?