65
Comanche4
-
#65 NEM :D -
#63 3s2d-flt1-cls2-rule-7865 -
#62 0 DAY FTP forumban nez kicsit korul -
#60 ne izgass :-)
hany palyas? -
#59 Na már csak két hadjárat van! -
#58 akkor mx-el ne is probaljam?
amugy szemetseg a hulye demo kiirta hogy lejart.......!!!!!!! -
#57 Jaja, GeForce 3-on is szaggat de nagyon ha jó sok támad egyszerre! RAMból van elég 640 mega, nem is swappel, a GF3 is bírja biztos, úgyhogy valamit jól elkódoltak az AIért felelős részben, vagy nem tudom, mert 1.4 Ghz-n is akad! De általában azért jól megy, nagyon ritkán van ilyen,mikor 30-40-en támadnak egyszerre. -
Mozes #55 köszi -
Mozes #54 Oday-ban most raktak ki linket!!!
Különben nekem is hasonló sebesség gondjaim vannak pedig nekem GF2-van!
Az is furcsa, hogy a demóban én nem vettem észre ezt a szaggatást -
#53 a ratwarezrol toroltek?
tudtok masik helyet ahonnan le lehet szedni? -
#52 Érdekesen nagy gépigényű a game....
Ha üres pályán játszom, vagy nem lőnek rám , szaggatás mentes a dolog (GeForce256 SDR), de amikor 1xre 20-an bemérnek.....háááááát...
Nem tudom mit baszhattak el...de az az érzésem, hogy nem a táj eszi meg a gépet...
Legalább rákényszarítenek, hogy "lopakodjak"...erről jut eszembe: Nagyon óvatosan kell benne nyomulni, vagy nagyon jól :))
-
Mozes #50 fel megy 74perces CDre is? -
#47 Meg nehéz is egy kicsit -
#45 Na megvan nekem is az ISO, hát ez nagyon rulla game!!! -
#43 Hú nagyon jó a game:))
Marha jó volt lövöldözni levegő föld rakétákkal a kalasnyikovos emberkékre :))
-
#42 A teljes letölthető! 0-day ftp....rovat
-
#39 nem jott meg ki a teljes emberek?
nekem nagyon tetszik....... -
#38 "nem VALOS tukrozodes"
valós tükröződés a valóságban van.
számítógépen csak utánozzák azt. ha így vesszük, tényleg nem "valós"
viszont ha olyan rengeteg féle mód van, akkor részletezzél már egyet légyszíves. most komolyan.
mert hiába szólsz le, nem magyaráztad el, hogy miben külöbözik ez a "valós" tükröződéstől.
világosíts fel, MESTER! Komolyan!
"Viszont erdekes modon a langok nem 'tukrozodnek' benne"
annak semmi köze nincs az effekt megvalósításához, hogy mindennek a tükörképét kirendereli-e a program, még a prerenderelt képek esetén is spórolnak az ilyenekkel, pedig azok elég "valósak", nem?
érdekes módon még version is elismerte hogy "valós" a tükröződés, pedig ő az utolsó, aki bármit megdicsérne egy pc-s játékban. csak talán kicsit többet konyít nálad a 3d grafikához. -
Darkwolf #36 Le lehet valhonnan szedni? -
#35 Mondjuk a víz fodrozódására tényleg senki nem mondta hogy 3D-s... -
#34 te minek nevezéd azt, hogy a vízben látszik mindennek a tükőrképe, és ha mozogsz, akkor is minden olyan, mint egy igazi "tükörnél"?
mert nevezhetjük mondjuk "hűtőszekrénynek" is ezt az effektet, de attól még a lényege nem változik... -
#33 "Ha jobban megnezitek ez nem is "tukrozodes"
ha jobban megnéznéd ez igenis tükröződés
magyarázd már el nekem, hogy mivel mással lehet megcsinálni, hogy tükrözze a tárgyakat (mert azt csinálja hegyeket is, mindent), mint "tükröződéssel".
ha megyek a helikopterrel, a tükörképe mindig a megfeleő helyen van, a hegyeknek szintén, ezt hogy a fracba csinálod meg másképp????
játszottál egyáltalán vele?????
"a viz fodrozodasa pedig egy attetszo es atlatszo animalo textura"
igen. ki mondta hogy nem??? -
#32 Na, ma rakom össze az új gépem, és rögtön ki is próbálom mennyivel fut GeForce 3-al, P4-el, 612 mega Rambussal. Remélem folyamatos lesz -
#31 Ha jobban megnezitek ez nem is "tukrozodes" a viz fodrozodasa pedig egy attetszo es atlatszo animalo textura. Kiraly otlet, gyors es nem kajalja le a rendszert (lasd Q3 animalo texturait) -
#29 Ez igaz .
Tényleg nem semmi így aprítani az ellenfelet .Tényleg nem sok köze van egy szimulátorhoz , bár a készítők maguk sem annak csinálják a game-t . -
#28 skorpio: hát ja, elég érdekes, hogy az egérrel egy tizedmásodperc alatt fordulok 180 fokot egy több tonnás helikopterrel. kicsit fps-feeling. azért el lehet lenni vele, lehet hogy a véglegesben lesz valami nehezebb fokozat, élethűbb viselkedéssel -
#27 ez versionnek ment -
#26 ezt miért írod le mindig?
a gépedet már kitárgyaltuk néhányszor, nem?
egyébként tényleg nem futna egy átlagos gépen 60 fps-t a demo (legalábbis high detailen)
viszont a víz nem is lassít olyan nagyon, a többi dolog sokkal hw igényesebb.
az ilyen tükröződést hardverből tudják a radeon és gef kártyák (mondjuk itt ez kivételesen jó megvalósítás), tehát nem ez lassítja be a játékot.
egyébént meg nem is lehetne más mint real-time, megnézem hogyan rendereled le előre a tükörképét a helikopternek, amit én írányítok real-timeban, ráadásul a kameraállást is változtatom... láma.
(ez "Ps2"-nek szólt) -
#25 Hát én tegnap este szedtem le és azon hamarjában be is izzítottam a légcsavarokat ( emiatt nem próbáltam ki egyből a Stronghold-ot ) , de nem igazán nyerte el a tetszésemet a játék .Bár tudtam , hogy mire számítsak , mert már ismertem a korábbi részeit is , de most is az maradt , ami volt .Egy egyszerű légi shooter , amiben csak menni kell és lőni .Nálam ez már kevés , lehet bármilyen szép is a grafika .Hát a gépigény , az viszont a mai határokat feszegeti .
Szóval egy biztos , nem az a game , ami megváltja a világot . -
#23 nagyokos, hogyhogy nem realtime?
miért, akkor milyen?
nehéz elhinni, mi? -
#21 jo kis kep -
#20 egyébként ezért ne töltsd le, itt van neked a víz
demóból csináltam
kép -
#19 ja meg ott is -
#18 www.novalogic.com-on próbálkozz -
#17 sg/letoltes, hcgamer, mindenhol fent van mar -
#15 honlapon írják, hogy ehhez a demohoz radeon vagy geforce ajánlott.
nyilván T&L miatt -
#14 majd a teljessel egy jobb gepen -
#13 bar most tettem ujra a windowst, lehet hogy lenne valami javulas -
#12 nekem pII 450 mhz 192 ram g450 es low-on 640-ben is szaggat mint allat -
#11 Nekem is AMDn megy Duronnal :)