Ötvös Tibor
A Microsoft nem vállalta a Heavy Raint
A jelenlegi konzolos generáció egyik legjobb alkotása a Heavy Rain.
A PS3-exkluzív alkotás a Sony zászlóshajójának tartott Quantic Dream azonban hajszál híján X360-exkluzív játékot faragott a programból. A 2005-ös Fahrenheit/Indigo Prophecy után ugyanis a redmondi cég nagyon szeretett volna David Cage csapatával dolgozni. "Egyszerűen imádták a Fahrenheitot" - árulta el Cage.
Azonban a Heavy Rain alapötlete nagyon megijesztette a Microsoftot. A gyerekrablós sztori miatt nagyon aggódott a kiadó és mivel a Quantic Dream nem tágított a projekttől, így az együttműködés nem jött létre. "Egyszerűen kiderült, hogy nem tudunk együtt dolgozni" - folytatta Cage.
Ez csak azért kár, mert ha X360-ra jelent volna meg a Heavy Rain, akkor lett volna esélye egy PC-s portnak is. És talán a Beyond: Two Souls is elérhető lenne a megjelenés után.
A PS3-exkluzív alkotás a Sony zászlóshajójának tartott Quantic Dream azonban hajszál híján X360-exkluzív játékot faragott a programból. A 2005-ös Fahrenheit/Indigo Prophecy után ugyanis a redmondi cég nagyon szeretett volna David Cage csapatával dolgozni. "Egyszerűen imádták a Fahrenheitot" - árulta el Cage.
Azonban a Heavy Rain alapötlete nagyon megijesztette a Microsoftot. A gyerekrablós sztori miatt nagyon aggódott a kiadó és mivel a Quantic Dream nem tágított a projekttől, így az együttműködés nem jött létre. "Egyszerűen kiderült, hogy nem tudunk együtt dolgozni" - folytatta Cage.
Ez csak azért kár, mert ha X360-ra jelent volna meg a Heavy Rain, akkor lett volna esélye egy PC-s portnak is. És talán a Beyond: Two Souls is elérhető lenne a megjelenés után.