Ötvös Tibor

Nincs Game Over képernyő a Beyond: Two Soulsban


Nem lesz Game Over képernyő a Beyond: Two Souls játékban.

A Quantic Dream folyamatosan próbál a trendeknek tökéletesen ellentmondó alkotásokat készíteni, a saját útjukat járni. Ezen különállás eredményezett olyan kultikus sikereket, mint az Omikron: Nomad Souls, Fahrenheit: Indigo Prophecy és a Heavy Rain. És legújabb alkotásuk, az októberben megjelenő Beyond: Two Souls sem lesz hagyományos alkotás.


"Mindig is azt éreztem, hogy a 'game over' felirat inkább a játék készítőinek hibája, mint a játékosé" - árulta el David Cage. "Ez olyan, mintha azt üzennék: 'Nem úgy játszottál, ahogy azt én elgondoltam, így most megbüntetlek, kezd elölről és gyere vissza, játssz úgy, ahogy azt én akarom'. Egy akciójátékban még elfogadható - miért is ne? De egy történet-központú programban ennek nincs értelme."

"A Beyond: Two Souls a halálról szól, szóval jelentős szerepe van a játékmenetben. Igazából ez az egyik nagy misztériuma a történetnek - hogy mi is van a túloldalon. ÉS ez nem egy fekete képernyő."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jagdgeschwader #2
    Vagy valami kevésbé klisés megoldással állnak elő a fejlesztők. Mitt'omén betámadnak a nekrofilok, akiket szellemként kell elijeszteni.
  • IMYke2.0.0.0 #1
    Hanem egy "loading" felirat, egy "Do you wanna retry?" kérdőmondattal alatta...