Ötvös Tibor
Nincs Game Over képernyő a Beyond: Two Soulsban
Nem lesz Game Over képernyő a Beyond: Two Souls játékban.
A Quantic Dream folyamatosan próbál a trendeknek tökéletesen ellentmondó alkotásokat készíteni, a saját útjukat járni. Ezen különállás eredményezett olyan kultikus sikereket, mint az Omikron: Nomad Souls, Fahrenheit: Indigo Prophecy és a Heavy Rain. És legújabb alkotásuk, az októberben megjelenő Beyond: Two Souls sem lesz hagyományos alkotás.
"Mindig is azt éreztem, hogy a 'game over' felirat inkább a játék készítőinek hibája, mint a játékosé" - árulta el David Cage. "Ez olyan, mintha azt üzennék: 'Nem úgy játszottál, ahogy azt én elgondoltam, így most megbüntetlek, kezd elölről és gyere vissza, játssz úgy, ahogy azt én akarom'. Egy akciójátékban még elfogadható - miért is ne? De egy történet-központú programban ennek nincs értelme."
"A Beyond: Two Souls a halálról szól, szóval jelentős szerepe van a játékmenetben. Igazából ez az egyik nagy misztériuma a történetnek - hogy mi is van a túloldalon. ÉS ez nem egy fekete képernyő."