Ötvös Tibor
Már készen volt a Star Wars: Battlefront 3
Szinte már teljesen kész állapotában állította le a Battlefront 3 fejlesztését a stúdió.
Steve Ellis, a Free Radical egyik vezetője ma ismét lenyilatkozta a sajtónak, hogy a Star Wars: Battlefront 3 szinte már teljesen kész volt, mikor a kiadó végül pénzügyi okokból leállította a munkálatokat. "Olyan volt, mintha megszállta volna az Erő sötét oldala a csapatot. A Haze fejlesztése közben voltak komoly gondjaink a technológiával és a tartalommal, de úgy éreztük, hogy kezdünk kimászni a gödörből."
"Nagy ambíciókkal vágtunk bele a Battlefront 3 fejlesztésébe. A harcot a földön kezdtük el, majd beugorhattunk egy űrhajóba és kirepülhettünk az űrbe. Ott bedokkolhattunk volna egy másik gépbe, ahol tovább harcolhattunk volna. mindezt töltés és bármilyen szünet nélkül."
"A játék 99 százalékban készen volt és már csak a bugok javítása volt hátra. Ám ekkor üzleti okokból a stúdió lelőtte a projektet. Rossz érzés volt, mert véleményem szerint az eddigi legjobb játékunkat készítettük és nagy siker lehetett volna."
Steve Ellis, a Free Radical egyik vezetője ma ismét lenyilatkozta a sajtónak, hogy a Star Wars: Battlefront 3 szinte már teljesen kész volt, mikor a kiadó végül pénzügyi okokból leállította a munkálatokat. "Olyan volt, mintha megszállta volna az Erő sötét oldala a csapatot. A Haze fejlesztése közben voltak komoly gondjaink a technológiával és a tartalommal, de úgy éreztük, hogy kezdünk kimászni a gödörből."
"Nagy ambíciókkal vágtunk bele a Battlefront 3 fejlesztésébe. A harcot a földön kezdtük el, majd beugorhattunk egy űrhajóba és kirepülhettünk az űrbe. Ott bedokkolhattunk volna egy másik gépbe, ahol tovább harcolhattunk volna. mindezt töltés és bármilyen szünet nélkül."
"A játék 99 százalékban készen volt és már csak a bugok javítása volt hátra. Ám ekkor üzleti okokból a stúdió lelőtte a projektet. Rossz érzés volt, mert véleményem szerint az eddigi legjobb játékunkat készítettük és nagy siker lehetett volna."