Ötvös Tibor

Kiegészítőt kap a Might & Magic: Heroes VI

Megkapja első kiegészítőjét a hazai fejlesztésű Might & Magic: Heroes VI.

A Ubisoft az este jelentette be, hogy a sikeres sorozat hatodik része, a Might & Magic: Heroes VI - melyet nem mellékesen magyarok készítettek - megkapja első kiegészítőjét. A csomag a Pirates of the Savage Sea Adventure Pack nevet kapta és elméletileg július 12-től lesz elérhető.



A DLC minimum 10 órás extra játékidőt kínál a szóló kampány keretein belül és sokak örömére visszatér Crag Hack is benne. Teljesen új kegytárgyakat, fegyvereket és természetesen ellenfeleket, városokat, területeket kapunk a programban. A Pirates of the Savage Sea Adventure Pack PC-exkluzív lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • bah #11
    Én játszottam vagy 2-3 hétig a 4-el is. A karaván rendszere az hiányzott a 3-ból, meg azt utáltam a 3-ban , hogy hetente be kellett menni a malomba, meg ilyen helyekre, hogy meg kapd a pénzt. Nagy és közepes mapokon bele is őszültem volna, úgyhogy inkább hagytam is. Ezt leszámítva nekem is az tetszett a legjobban. A 4-ben az volt a baj, hogy kampányban sok esetben a 2-3 adik pályától nem is nagyon volt szükség egységekre, mert a hősöd egyedül kinyírt mindenkit, ha jól fejlesztetted. Ezek a 3d-s részek valahogy nem fogtak meg annyira, habár az 5 még elmegy.
  • Shiwo #10
    speciel ez az ötlet még csak nem is tőlük származik... a H3-hoz van egy nem hivatalos kiegészítő/mod, a Wake of Gods (WoG), abban is át lehetett alakítani

    amúgy meg a régiben volt 4 különböző várad, akkor vagy nem tudtad kihasználni, és csak bányaként funkcionáltak, vagy minden várból vettél egységeket, de akkor a morál a béka segge alatt volt... szóval nem feltétlen rossz ötlet ez a megoldás.. és eléggé meg tud szívatni vele az ellen, mikor elfoglalja akár egy várad, akár egy területerődöt, és átalakítja.. te meg foglalhatod vissza és újra el kell rá bacni a pénzt... lényegébe ha nem véded az átalakítható helyeidet, akkor az bizony anyagilag hátrányos lehet a későbbiekben
  • navahok #9
    Számomra a leglehangolóbb az volt mikor megláttam hogy az elfoglalt városokat át lehet formálni hogy egyezzen a mi frakciónéval.. Na meg sima játékban még a legnagyobb térkép is kicsi volt.
    Jobban tennék ha kiadnának egy H3 +armageddons blade enchanced editiont, mint hamarosan a balgurs gate-el is történik.
  • Venom T #8
    1 óra játék után uninstall volt a játék számomra.
    Még mindig az Armageddon Blade viszi a pálmát a Heroes sorozatban, bár nekem az V. rész is tetszett. A IV. az nem annyira.
    De azzal is többet küldtem, mint a VI. résszel.
    Tulajdonképpen ez az első olyan Heroes rész, ami számomra rettenetes nagy csalódás lett.
  • Szefmester #7
    Az 5. volt az első 3D-s, a 4.ben csak minden karakter úgy állt mintha most lépett volna ki a kapuvári buzibárból. A hősök sima egységek voltak stb. Viszont az építkezés ott tetszett.. dönteni kellett melyik épületet húzod fel mert egyik kizárta a másikat. Így nem lehetett meg minden lényed. Volt taktikázási lehetőség. De a grafika és az ostrom rendkívüli módon el volt rontva.
  • KopaszIsten #6
    Melyik rész volt az első 3D-s alapú játék? A 4.?
  • Loverman #5
    olvassátok el a Black Hole nyilatkozatát hogy milyen "fantasztikus" volt az Ubival együtt dolgozni, érdemes
  • Shiwo #4
    lehet nem akkora siker, mint a 3. rész, de tudtommal nem bukás és az értékelések alapján is jó, bár nem kiemelkedő alkotás..

    mivel sok újítást tartalmaz, megosztotta a rajongókat éppen úgy, mint annó a 4. rész...

    hogy pontosan miket tartalmaz, azt nem tudom, hogy mire alapozta a cikkíró, ha új várat tartalmazna, annak tuti nagyobb hírverést csaptak volna...
  • Fbn Lx #3
    nem a sorozat sikeres hatodik része, hanem a sikeres sorozat hatodik része.
  • Svlad Cjelli #2
    " hogy a sikeres sorozat hatodik része, "

    Sikeres? Eskuszom, miert nem neztek mar utana a dolgoknak mielott ilyeneket irtok? Bukas volt, nem siker.