Ötvös Tibor

Nem kap folytatást a Bulletstorm

Nem kapja meg a korábban beígért két folytatását a People Can Fly alkotása.

A Bulletstorm a megjelenésekor elég pozitív kritikákat kapott, ám a kasszáknál nem szerepelt túl fényesen a Painkiller alkotóinak újabb agymenése. Pedig a fejlesztés kezdetekor még arról volt szó, hogy trilógia lesz a sorozatból, ám az első rész anyagi szereplése után ez megkérdőjeleződött.

Ma pedig Mike Capps, az Epic vezetője ezt egyértelművé tette, mikor bejelentette, hogy a Bulletstorm 2 és 3 fejlesztéseit felfüggesztették. Bár állítása szerint az eladások nem voltak olyan rosszak, de nem értéke el az Electronic Arts által elvárt szintet. Ugyanakkor elárulta, hogy reményei szerint még visszatérhetnek a sorozathoz, hiszen erre volt már példa (lásd Dead Space).

Ugyanakkor a fejlesztők sem maradnak munka nélkül, hiszen átcsoportosították őket egy olyan projekthez, mely fekszik nekik és melyet hamarosan lelepleznek.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #6
    Kedvem sem volt átbogarászni a killshotokat, hogy melyiket hogyan lehet összehozni, játék közben nem arra akarok figyelni, hogy most pont jó helyzet van egy voodoo doll-hoz. Vagyis ez rossz példa, mert a tüskére, rácsra kapásból rárúgtam az ellent.
    A sztori másodlagos, én semmi meglepetéssel nem találkoztam, sablonos B sci-fi/akció.
    A Battlefield rossz példa, az mindig multiplayer volt, sokáig a single rész is csak a multis játékmódot takarta botokkal. A COD-ban a filmszerű játékmenet jó, még ha agyon is van szkriptelve. Nem világmegváltó, csak jobban tetszett, többféle helyszín is van benne.
  • Rapid81 #5
    Azt meg elfelejtettem említeni, hogy 100x változatosabb és szórakoztatóbb, mint bármelyik cod vagy bf...
  • Rapid81 #4
    A kb. 100 féle kombóból akkor gondolom egyiket sem próbáltad ki. Ha "csak" lövöldöztél össze-vissza, akkor megértem, hogy gyorsan meguntad. A játék szórakoztató és változatos, továbbá a sztori is érdekesen alakult. Én nagyon kíváncsi volnék a folytatásra.
  • Zombee #3
    Szerintem irgalmatlanul unalmas játék, monoton, végig ugyanazokat az ellenfeleket lőttük, fegyver se volt sokféle, de olyan nagyon szükség sem volt rá. Azt olvastam róla, hogy rövid, én épp hétfőn fejeztem be, de nekem nem ez volt az érzésem. Nagyon untam már az Act 3-nál a játékot, ha tudom, hogy az még csak a fele, már ott megy az uninstall.
    Lehet szidni az új Call of Duty-kat, de az engem sokkal jobban szórakoztat, bár az MW 2-3 még hiányzik, de az MW, a WaW és a BO is abszolút korrekt, szórakoztató alkotás.
    Annyiból kilóg az átlagos EA játékok közül, hogy ők ritkán vállalnak be ilyen ódon játékmenettel megáldott lövöldözős játékot. Ez a játékmenet lehetett volna pozitívum is, ha ügyesen csinálják. Bár mellette szóljon, hogy a Painkillert semmi pénzért nem játszanám végig. Tovább rontotta az élményt, hogy a PC-s verzión is nagyon érződött, hogy elsősorban konzolra fejlesztették, állandóan a számba rágta a program, mit kell csinálni, akkor is, ha csak egy dobozt kellett nyilvánvalóan átugrani. Az meg egyenesen röhejes, hogy a végén a főgonoszt szinte kattintás nélkül, animációban nyírjuk ki.
  • Szefmester #2
    Egyszerű volt mint egy facsipesz, ellenben szórakoztató!
  • Ender Wiggin #1
    Kár. Nem sok játék tetszik, amihez az EA-nek köze van, de ez közöttük volt.