Ötvös Tibor
"Elnézést kérek a Deus Ex: Human Revolution gonoszaiért"
A Deus Ex: Human Revolution egy kellemesre sikeredett FPS volt, mely szép sikereket is aratott.
Azonban mind a kritikusok mind pedig a játékosok negatívan élték meg a boss-harcokat, melyek valóban elég közepesre sikeredtek. Ezt most a GDC 2012-n a játékmenetért felelős direktor, Francois Lapikas maga is elismerte és elnézést kért ezért a rendszerért.
"A boss-harcok fontos részei voltak a játéknak és valóban több figyelmet kellett volna szentelnünk ezeknek. Nagyon sajnálom ezt a dolgot. Legközelebb többet foglalkozunk ezzel a résszel. De úgy fogtuk fel ezt a részt, mint egy megmérettetést, mellyel a játékosok képességeit tesztelhettük le. Úgy gondoltuk, hogy a szétszórt fegyverek és a lőszerek majd kompenzálják a harcok során felmerült esetleges nehézségeket."
"A tesztelés során felhívták erre a pontra a figyelmünket, de nem vettük túl komolyan."
Azonban mind a kritikusok mind pedig a játékosok negatívan élték meg a boss-harcokat, melyek valóban elég közepesre sikeredtek. Ezt most a GDC 2012-n a játékmenetért felelős direktor, Francois Lapikas maga is elismerte és elnézést kért ezért a rendszerért.
"A boss-harcok fontos részei voltak a játéknak és valóban több figyelmet kellett volna szentelnünk ezeknek. Nagyon sajnálom ezt a dolgot. Legközelebb többet foglalkozunk ezzel a résszel. De úgy fogtuk fel ezt a részt, mint egy megmérettetést, mellyel a játékosok képességeit tesztelhettük le. Úgy gondoltuk, hogy a szétszórt fegyverek és a lőszerek majd kompenzálják a harcok során felmerült esetleges nehézségeket."
"A tesztelés során felhívták erre a pontra a figyelmünket, de nem vettük túl komolyan."