Ötvös Tibor
A Remedy szeretett volna PC-s Alan Waket
Az utóbbi évek egyik legjobb külső nézetes horror játéka kétségtelenül az Alan Wake volt, mely azonban anyagilag nem robbant akkorát, mint azt várták.
Ez annak is köszönhető, hogy a játék kizárólag X360-ra jelent meg és így az ettől eltérő konzollal vagy esetleg számítógéppel rendelkező rajongóknak le kellett mondani az élményről. Pedig eredetileg multi-platformnak készül az Alan Wake - legalábbis most ezt állította a Remedy két munkatársa, Markus Maki és Olli Tervo.
Ráadásul első körben PC-re tervezték a játékot, majd a Microsoft belépésével szinte az elejétől kellett elkezdeni az Alan Wake grafikus motorját, mert konzolokra másképp kell programozni. Majd a végén a számítógépes verziót kidobták, de ez "nem a Remedy döntése volt és nem is Finnországban dőlt el." Mindenesetre a játék PC-s változata már biztosan nem jelenik meg.
Ez annak is köszönhető, hogy a játék kizárólag X360-ra jelent meg és így az ettől eltérő konzollal vagy esetleg számítógéppel rendelkező rajongóknak le kellett mondani az élményről. Pedig eredetileg multi-platformnak készül az Alan Wake - legalábbis most ezt állította a Remedy két munkatársa, Markus Maki és Olli Tervo.
Ráadásul első körben PC-re tervezték a játékot, majd a Microsoft belépésével szinte az elejétől kellett elkezdeni az Alan Wake grafikus motorját, mert konzolokra másképp kell programozni. Majd a végén a számítógépes verziót kidobták, de ez "nem a Remedy döntése volt és nem is Finnországban dőlt el." Mindenesetre a játék PC-s változata már biztosan nem jelenik meg.