Ötvös Tibor
Leállt a modernkori Prince of Persia fejlesztése
Jonathan Jacques-Belletête, a Ubisoft ex-művészeti rendezője (aki jelenleg nem mellesleg a Deus Ex: Human Revolutionon dolgozik) korábban már elárulta, hogy a francia kiadó dolgozott egy PS2-es Assassin's Creed játékon, de végül leállították a fejlesztést.
Ma pedig arról beszélt az újságíróknak, hogy ezután a kiadó egy Prince of Persia mellékszál megalkotására készült és adott utasítást. "Az Assassin's Creed leállítása után a Ubisoft egy Prince of Persia játékot akart készíteni. Rögtön volt is pár - akkori szemmel nézve - remek ötletünk."
"És el is kezdtük a Prince of Persia Zero fejlesztését, de a kiadó valami teljesen újat akart. Ezért azt találtam ki, hogy a mi PoP játékunk a modernkorban játszódna. Képzeljétek el a Holnaputánt, csak hó helyett homokkal. Nagyon jól nézett ki. De aztán jött a Far Cry 2 és elkaszálták a projektet."
Ekkor már javában készült az Assassin's Creed 2 és a Prince of Persia "meseváltozata", így nem ezek okozták a vesztét. Sokan azonban úgy gondolják, hogy a Prince of Persia Zero nagyon hasonlított volna Altair kalandjára és ezért törölték.
Ma pedig arról beszélt az újságíróknak, hogy ezután a kiadó egy Prince of Persia mellékszál megalkotására készült és adott utasítást. "Az Assassin's Creed leállítása után a Ubisoft egy Prince of Persia játékot akart készíteni. Rögtön volt is pár - akkori szemmel nézve - remek ötletünk."
"És el is kezdtük a Prince of Persia Zero fejlesztését, de a kiadó valami teljesen újat akart. Ezért azt találtam ki, hogy a mi PoP játékunk a modernkorban játszódna. Képzeljétek el a Holnaputánt, csak hó helyett homokkal. Nagyon jól nézett ki. De aztán jött a Far Cry 2 és elkaszálták a projektet."
Ekkor már javában készült az Assassin's Creed 2 és a Prince of Persia "meseváltozata", így nem ezek okozták a vesztét. Sokan azonban úgy gondolják, hogy a Prince of Persia Zero nagyon hasonlított volna Altair kalandjára és ezért törölték.