Ötvös Tibor
Tündérmesének indult a Left 4 Dead
A Valve tegnap elárulta, hogy a népszerű ko-op FPS, a Left 4 Dead eredetileg egy tündéres RPG lett volna.
"Volt pár próba, melyeket végül elvetettünk" - kezdte Doug Lombardi. "Ott volt például egy repkedős tündéres játék. Ez már a kezdetektől szörnyű volt. Folyamatosan azt kérdeztük magunktól, hogy 'hogy készíthetünk egy ennyire rossz játékot? És hogy csináljuk meg?' És ekkor azt mondtuk, hogy arra kell koncentrálnunk, amit jól csinálunk, szóval miért is akarunk egy történet nélküli fantasy-akció RPG-t készíteni?"
"És ezután rájöttünk, hogy ez a tündéres ötlet borzasztó nagy tévedés. Inkább a Mesterséges Intelligencia tökéletesítésére koncentráltunk és egy utána jött, hogy meg kellene alkotnunk a tökéletes ko-op élményt. És így jött a Left 4 Dead ötlete"
"Volt pár próba, melyeket végül elvetettünk" - kezdte Doug Lombardi. "Ott volt például egy repkedős tündéres játék. Ez már a kezdetektől szörnyű volt. Folyamatosan azt kérdeztük magunktól, hogy 'hogy készíthetünk egy ennyire rossz játékot? És hogy csináljuk meg?' És ekkor azt mondtuk, hogy arra kell koncentrálnunk, amit jól csinálunk, szóval miért is akarunk egy történet nélküli fantasy-akció RPG-t készíteni?"
"És ezután rájöttünk, hogy ez a tündéres ötlet borzasztó nagy tévedés. Inkább a Mesterséges Intelligencia tökéletesítésére koncentráltunk és egy utána jött, hogy meg kellene alkotnunk a tökéletes ko-op élményt. És így jött a Left 4 Dead ötlete"