Ötvös Tibor

Rémisztő Dead Space 2 jelenet


Január 25-én jelenik meg a Dead Space folytatása, mellyel már eddig is számtalan alkalommal foglalkoztunk, ám a GamesComra egy olyan hangulatos trailert hozott ki az EA, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

A jelenetben hősünk, Isaac az egyik új ellenféllel, egy Tripoddal csap össze és nem jön ki nyertesen a küzdelemből. Ráadásul aki úgy gondolja, hogy ez lerenderelt jelent, az téved. A harc magából a játékból van kivágva és "élő" harcot mutat be. Ez alapján a grafika bombasztikusan fest, a hangulat nagyon jó és elég félelmetes lesz maga a játék is.


A Dead Space 2 három évvel az első rész után, egy Sprawl nevezetű űrállomáson játszódik és ezúttal változatosabb környezetet ígérnek a fejlesztők; templomokba, iskolákba, lakóházakba is bemehetünk majd tisztogatni. A főhős természetesen ismét Isaac Clarke, aki a galaxisban szétterjedt fertőzésnek próbálja útját állni.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • gromgotth #8
    Ezaaaaaz! Vér és belek mindenütt! Panem et circenses!
  • koschwarz #7
    kifejezetten hangulatos tudott lenni az első részben, amikor több helyszínen sem kellett harcolni, persze első végigjátszáskor állandóan azt vártam, hogy mikor toppan elém valami ocsmányság...remélem a folytatásban SEM kell mindenhol csak amputálni :)
  • Skynet #6
    Nem azzal volt a gond hogy nehéz volt legyapni a sok szörnyet hanem azzal hogy hentelés volt tőle a játékmenet,sokkal hangulatosabb a kevés de kemény szörny...
    A készítők régóta azzal kérkednek hogy milyen jó lesz mert többszöröse lesz az első résznek a szörnymennyiség...Innentől kezdve nem látom át mitől lesz ez hüdejó,a videókból is csak a hentelés jön le semmi más.
  • kissssss #5
    igen ezt én is alá írom hogy néha már sok volt a szőrnyike de többnyire vagy én bénáztam az ilyen helyzetekbe vagy csak szimplán szartak játék készítők az egyensúlyra kevés cuc/löszer legfőképpen a játék vége felé volt már sok az ellenfélből.

    de szerintem most még fölösleges messzemenő következtetéseket le vonni, az ilyen bemutató videóknál többnyire hent/akció szoktak mutatni hogy minél több embernek be induljon a nyáltermelése.
    majd meg látjuk mi sül ki belőle viszont ezektől a gyerekszörnyektől ki rázott a hideg nem túl sok játékba pakolnak kölköket legfőképpen nem horrorba.

    :-DD fogadni mernék már most egy tízesbe hogy németeknél és az ausztráloknál már készülnek a játék fogadására.
  • Skynet #4
    Érdekes a gond csak az hogy az első résznél is azért sírt a többség mert itt ott sok volt már a szörny,és para helyett hentbe ment a játék. Itt azzal kérkedtek alapból a készítők hogy dejó lesz mert több szörny lesz. A videókból totál kijön hogy a legtöbb jelenet sima hentelés.
    Játszottam az elsővel és mainapig top horror nálam,de a második ahogy elnézem nem lesz az. Átmentek agyatlan hentelésbe,jócskán alul fogja múlni az eső részt a hangulat.
  • Daffit #3
    Én attól félek, hogy a (szinte) teljesen egyedül vagyunk érzés fog elveszni. Reméljük nem. Mindig félek ha egy nagyon jó játéknak/filmnek készítenek további részeket, hogy elcseszik.
  • kissssss #2
    akkor vázolj fel egy új tervet kérlek szépen a játékmenet és harc változtatásával kapcsolatban.
    ha meg túl kevés szőrnyike lesz akkor meg ezért fogtok sírni na meg azért hogy túl könnyű :-D
    de ha játszottál volna az első résszel akkor már tudnád hogy egy ütősebb fegyverrel egy egész csoportot el lehet intézni, had ne kezdjem el sorolni a fegyverek listáját. :)
  • Skynet #1
    Ez mind szép és jó a baj csak az hogy az első rész legnagyobb ibáját vették át főleg SŐT még fokozták is--> túl sok ellenfél!
    Az összes videóból lejön hogy a játék átment teljesen egy szobáról szobára történő előremenős hentelésbe. szoba 5 szörny gyilok,tovább...Új szoba 8 szörny tovább...