Ötvös Tibor

"Emberhús" az újságírónak

Tagadhatatlan, hogy ha a kiadók marketingesei összekapják magukat, akkor abból mindig valami érdekes és egyesek szemében botrányos reklám sül ki.

Így volt ez az Acclaimmal is, aki a Shadowman bemutatóját egy temetőben tartotta vagy a God of War prezentáción, ahol egy preparált kecskét "áldoztak fel". Mindkét esetben hatalmas felháborodás lett az eredmény, de a kívánt hatást elérték a készítők. Mindenesetre az Electronic Arts most egy újabb, elég egyedi húzással rukkolt elő.



A kiadó a Bulletstorm marketingjét egy elég meglepő húzással indította útjára. Az egyik internetes magazin kritikusának ugyanis egy csomag húst küldetett, benne egy dögcédulával, törött napszemüveggel, repeszekkel és ruhafoszlányokkal. A felirat szerint ez egy "a Burgerstorm által forgalmazott emberi hús, mely nyomokban tartalmazhat radioaktív anyagot, mérgező gázt vagy repeszdarabokat".

Az ötlet dicséretes és remélhetőleg a játék is jó lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)