Ötvös Tibor

Bukott az új Tony Hawk játék

Az Activision egyik legnagyobb és legbiztosabb sikersorozatának számított a Tony Hawk nevével fémjelzett gördeszkás program, ám az utóbbi években rendre alulmaradt a konkurensekkel szemben.

Az Electronic Arts skate című játékával pedig megmutatta, hogy van még potenciál ebbe a műfajban is és szinte porig alázta az akkor megjelenő új Hawk-epizódot. A fejlesztők úgy döntöttek, hogy újítanak és a ritmusjátékok irányítását lekoppintandó a RIDE alcímű új rész már egy gördeszkával jelent meg.



Az új irányítási technikát sokan várták, ám az első kritikai visszajelzések nagyon rossz képet festettek a programról. A jelek szerint ennek, és a rendkívül magas árnak (120 dollár, nálunk 34 999 forint csak a deszka) köszönhetően oltári nagy bukás lesz az új játék is. Jelen pillanatig 114 ezer példány talált gazdára világszerte. A kiadó csak abban reménykedhet, hogy a karácsonyi vásárlási lázban párat még bedobnak a kosárba az emberek, különben örökre véget érhet a Tony Hawk széria.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Balumann #7
    A Skate játékról én sok videót megnéztem, és én személy szerint nem látom semmi értelmét. Realisztikus mozgások, szép... de közel sincs benne annyi ügyességi lehetőség, mint a Tony Hawk játékokban. A Tony Hawk játékokban 2-3 év játék után is tudsz bőven fejlődni, vannak játékhibákból adódó trükkök is, ráadásul nagyon hangulatos az összesnek a story módja is (meg mint mondtam, multiban is nagyon sok lehetőség). Sokféle képpen lehet játszani (látványra, bugokat kihasználva, vagy pontra útvonalakon illetve improvizálva, különböző türkkök nélkül, stb.). A játéknak gyakorlatilag köze nincs a deszkázáshoz, teljesen unrealisztikus. És ez volt a jó bennük.

    Az egyetlen amit sajnálok, hogy nem adtak ki, az a Project 8. Bár elég fura, ahogy kombinálták a korábbi részek árkádságát a realisztikus mozgással :D

    Úgyhogy, ha nem próbáltad még ki az Underground 2-t ill. American Wastelandot, akkor én tényleg tudom ajánlani, a legjobb ügyességfejlesztő játékok között van, hangulatos, élvezhető.
  • Fbn Lx #6
    ennyiből már egy komoly deszkát össze lehet rakni, olyat, ami gurul is...
  • Atkamon #5
    Én nem nagyon játszottam még ilyen deszkás játékkal, de pl a Skate-et nagyon sajnálom, hogy nem adták ki PC-re, azt tuti megvettem volna, az nekem nagyon bejön.
  • Balumann #4
    Az az érdekes, hogy korábban én úgy voltam, hogy játszottam vele, tetszett, "egynek elmegy" kategória volt (thps 3 - underground 2), aztán úgy alakult, hogy ez volt a 2. játék amiben fel tudtam menni internetre játszani (Underground 2), jó társaság, elhülyültünk benne, gyakorlatilag mint egy mmo játékban. Ennek köszönhetően nagyon megszerettem, bár többször tartottam ilyen szüneteket (pl. mikor elkezdtem CoD UO-zni, UT2004-ezni, meg még jópár játékkal amivel tudtam), de mindig visszatértem. Idővel meg lett az Underground 1 is (amit jóideig nem is tudtuk, hogy kiadtak PC-re, de mint kiderült, Ausztráliában kiadták), majd az American Wasteland is. Még máig fenntvan, és időnként felmegyek onlinera is vele. Nemtudom miért, én nagyon megszerettem (annak ellenére, hogy miután ug 2-ben elkezdtük terjeszteni a tört verziós szerverkészítést, nagyon sok olyan is érkezett, akik gyakorlatilag elrontották a csapatot, AW -ben meg már szabadon lehetett). Nagyon jó ügyességi játék, rengeteg lehetőség, multiban jó játékmód (pl. graffity, minél több tárgyon kell trükközni, stb.). Igaz, hogyha nincs társaság, akkor nem lett volna valószínűleg 1 év türelmem, hogy úgy valójában megtanuljak vele játszani. :)
    De szóval mindig lehet valamit kitalálni (online előny), pl. manual nélkül kombózni (ez is jó - ebben játékbugokat is kihasznál), sok pontot szerezni, [URL=http://www.youtube.com/watch?v=8o6aEncwwlg]"stylezni"[/URL], stb.
    Az újabb TH játékok - amiket sajnos nem adtak ki PC-re, kicsivel érdekesebb, bár azokban is lehet jól játszani (példa).
    Szóval hogy mi értelme ezeknek, arra az a válaszom, hogy ugyan az, mint bármilyen más ügyesség alapú játéknak. Szimulátornak valóban nem lenne értelme, ennek van :D
  • Narxis #3
    Még évekkel ezelőtt a Logitech is gyártott ilyen deszkát, azoknál is az volt a gond mint ezzel, nem volt elég érzékeny. Lehet találtak még párat valamilyen raktárban és azokat passzolták el a játékkal. :D
  • Indigo #2
    Én sosem láttam ennek a deszkás játéknak értelmét, felőlem véget érhet :P
  • Atkamon #1
    Hát ennyiért ne is csodálkozzanak... Egy darab játékhoz egy deszka ennyiért... én sem venném meg, az tuti.