Ötvös Tibor
Csúszik az I Am Alive
A Ubisoft nagyreményű katasztrófa-túlélős játéka elméletileg ebben a hónapban megérkezett volna, ám a hírek alapján elképzelhető, hogy még egy évet várnunk kell rá.
Már önmagában gyanús volt, hogy bár beléptünk a hivatalosan kitűzött premier hónapjába, de eddig egyetlen, magából a játékból származó kép vagy trailer sem látott napvilágot. A rutinosabbja ilyenkor már gyanakszik és eme megérzés nem is volt alaptalan. Eredetileg ugye a Cold Fear és az Alone in the Dark: The New Nightmare alkotói, a Darkwors stúdió kezdte el a program fejlesztését, ám a héten felbukkant pletykák szerint a Ubisoft nem volt elégedett az eddigi eredményekkel és leváltotta a srácokat.
A mai napon ezt hivatalosan is megerősítették és sajnos az is kiderült, hogy a kiadó áttolta a következő üzleti évére (2009. április 1. - 2010. március 31.) az I Am Alive megjelenését. További rossz hír lehet, hogy a programozást a leggyengébben sikerült Splinter Cell epizódot, a Double Agentet készítő Ubisoft Shanghai kapta. A hivatalos indoklás nem a program gyengeségéről szól: "a Darkworks egyéb elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni az előre kitűzött premierdátumot".
Mivel elvileg márciusban meg kellett volna érkeznie a programnak, így kötve hisszük, hogy a kínai fiúk ezt be is tudják tartani. A konzolosoknak jó hír lehet, hogy ez "csak" a PC-s portot érinti, az ő verziójukat az Assassin's Creedet készítő Ubisoft Montreal hozza tető alá.
Már önmagában gyanús volt, hogy bár beléptünk a hivatalosan kitűzött premier hónapjába, de eddig egyetlen, magából a játékból származó kép vagy trailer sem látott napvilágot. A rutinosabbja ilyenkor már gyanakszik és eme megérzés nem is volt alaptalan. Eredetileg ugye a Cold Fear és az Alone in the Dark: The New Nightmare alkotói, a Darkwors stúdió kezdte el a program fejlesztését, ám a héten felbukkant pletykák szerint a Ubisoft nem volt elégedett az eddigi eredményekkel és leváltotta a srácokat.
A mai napon ezt hivatalosan is megerősítették és sajnos az is kiderült, hogy a kiadó áttolta a következő üzleti évére (2009. április 1. - 2010. március 31.) az I Am Alive megjelenését. További rossz hír lehet, hogy a programozást a leggyengébben sikerült Splinter Cell epizódot, a Double Agentet készítő Ubisoft Shanghai kapta. A hivatalos indoklás nem a program gyengeségéről szól: "a Darkworks egyéb elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni az előre kitűzött premierdátumot".
Mivel elvileg márciusban meg kellett volna érkeznie a programnak, így kötve hisszük, hogy a kínai fiúk ezt be is tudják tartani. A konzolosoknak jó hír lehet, hogy ez "csak" a PC-s portot érinti, az ő verziójukat az Assassin's Creedet készítő Ubisoft Montreal hozza tető alá.