Németh Szabolcs
Condemned: World Saga - képregényhősök figyelem!
Az orosz Vogster Entertainment alaposan bekezdett 2007-ben. Első körben megvásárolták az Unreal 3 motort, amelyet bepakoltak a készülő CrimeCraft MMO alá, majd az év végén bejelentették a képregény stílusban megelevenedő Condemned: World Saga-t.
Mit csinálna a játékosok döntő többsége, ha azt mondanánk nekik, hogy felejtsék el a 3 dimenziós grafikát, a fantasztikus árnyékolást, a csodálatos effekteket, és ujjongjanak egy 2 dimenziós képregény grafikáért? Valószínűleg a legtöbben körberöhögnének minket, hiszen kik azok, akik a modern korban le tudnak mondani a Crysis-szerű megjelenítésről? Nos, pont nekik szól ez a program.
A World Sagaban szinte lapról lapra zajlanak az események, szakasztott úgy, mint egy képregényben, amit leemelünk az újságosstandon a polcról. Azért nem kell lemondanunk teljesen a modern fizikáról, hiszen a speciális környezet ellenére a rongybaba effektnek hála igen realisztikusan dőlnek össze ellenfeleink miután speciális rúgásokkal, ütésekkel, kombinációkkal, no meg a szabadon variálható fegyvereinkkel jobb belátásra bírtuk őket.
A megjelenésről biztosat nem tudunk mondani, mert egyelőre még csak az orosz piacon talált magának forgalmazót a játék.
Vogster Entertainment
Mit csinálna a játékosok döntő többsége, ha azt mondanánk nekik, hogy felejtsék el a 3 dimenziós grafikát, a fantasztikus árnyékolást, a csodálatos effekteket, és ujjongjanak egy 2 dimenziós képregény grafikáért? Valószínűleg a legtöbben körberöhögnének minket, hiszen kik azok, akik a modern korban le tudnak mondani a Crysis-szerű megjelenítésről? Nos, pont nekik szól ez a program.
A World Sagaban szinte lapról lapra zajlanak az események, szakasztott úgy, mint egy képregényben, amit leemelünk az újságosstandon a polcról. Azért nem kell lemondanunk teljesen a modern fizikáról, hiszen a speciális környezet ellenére a rongybaba effektnek hála igen realisztikusan dőlnek össze ellenfeleink miután speciális rúgásokkal, ütésekkel, kombinációkkal, no meg a szabadon variálható fegyvereinkkel jobb belátásra bírtuk őket.
A megjelenésről biztosat nem tudunk mondani, mert egyelőre még csak az orosz piacon talált magának forgalmazót a játék.
Vogster Entertainment