Ötvös Tibor
Csernobili online móka?
A hosszú évekig készülődő és idén végre megjelent S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl legnagyobb hibája az online mód teljes hiánya volt - legalábbis a rajongók és a kritikusok szerint. Ám elképzelhető, hogy eme komoly hátrányt hamarosan kiküszöbölik.
Egy interjúban az egyik fejlesztő elárulta, hogy komolyan gondolkodnak egy online FPS elkészítésén, azt azonban nem erősítette meg, hogy ez a játék a S.T.A.L.K.E.R. világában játszódik vagy sem. Elképzelhetőnek tartja, hogy egy teljesen új játék kódolásába fognak bele, mely kifejezetetten multi-mókának készül.
Míg ezt eldöntik, sok víz lefolyik a Dunán - legalábbis a fejlesztők eddigi sebességéből ítélve. Mindenesetre elvileg jövőre visszatérhetünk Csernobilba, hogy megismerjük az előzményeket. Ráadásul az X360 tulajoknak remek hír lehet, hogy november végétől a GSC hivatalos Xbox fejlesztő lett, így komoly esély van egy next-gen portra.
Egy interjúban az egyik fejlesztő elárulta, hogy komolyan gondolkodnak egy online FPS elkészítésén, azt azonban nem erősítette meg, hogy ez a játék a S.T.A.L.K.E.R. világában játszódik vagy sem. Elképzelhetőnek tartja, hogy egy teljesen új játék kódolásába fognak bele, mely kifejezetetten multi-mókának készül.
Míg ezt eldöntik, sok víz lefolyik a Dunán - legalábbis a fejlesztők eddigi sebességéből ítélve. Mindenesetre elvileg jövőre visszatérhetünk Csernobilba, hogy megismerjük az előzményeket. Ráadásul az X360 tulajoknak remek hír lehet, hogy november végétől a GSC hivatalos Xbox fejlesztő lett, így komoly esély van egy next-gen portra.