MTI
Megjelent a Halo 3
A nemzetközi premierrel egy időben Magyarországon is megjelent a Halo 3, a Microsoft népszerű videojátékának harmadik része, amelytől a szoftveróriás játékpiacon való megerősödését várják.
Az Xbox 360 játékkonzolra írt, földön kívüliek elleni küzdelemről szóló trilógia befejező részét szokatlan lelkesedés fogadta. A rajongók a hétfő éjféli értékesítésre várva már alkonyat előtt sorban álltak a New York-i Ötödik sugárúton lévő Best Buy üzlete előtt. A 30 milliárd dolláros videojáték-iparágban a Halo 3 megjelenését a Harry Potter-könyvek bemutatójához és az Apple iPhone-telefonjának premierjéhez hasonlítják: a lövöldözős játék első két részéből összesen 15 millió példány kelt el, ezzel a Microsoft komoly kihívást intézett a Sony piacvezető, PlayStation 2 játékkonzoljához.
A redmondi óriás minden erejét a játékra összpontosítva próbálja nyereségessé tenni szórakoztatóipari részlegét. "A karácsony előtti időszak döntő fontosságú ahhoz, hogy versenytársainkkal szemben megnyerjük a következő generációs játékkonzolok versenyét. A Halóhoz hasonló játékot senki sem tud felmutatni" - mondta Shane Kim, a Microsoft Game Studios alelnöke. A Halo 3 kifejezetten az Xbox-tulajdonos fiatalemberekre támaszkodik, akiknél a harci játékok a legfontosabbak. A Microsoft arra számít, hogy a játék megjelenése tovább növeli a 2005-ben piacra dobott Xbox 360 játékgépének eladásait, amely a drágább PlayStation 3-hoz képest már most is jobban fogy.
Az Xbox 360 játékkonzolra írt, földön kívüliek elleni küzdelemről szóló trilógia befejező részét szokatlan lelkesedés fogadta. A rajongók a hétfő éjféli értékesítésre várva már alkonyat előtt sorban álltak a New York-i Ötödik sugárúton lévő Best Buy üzlete előtt. A 30 milliárd dolláros videojáték-iparágban a Halo 3 megjelenését a Harry Potter-könyvek bemutatójához és az Apple iPhone-telefonjának premierjéhez hasonlítják: a lövöldözős játék első két részéből összesen 15 millió példány kelt el, ezzel a Microsoft komoly kihívást intézett a Sony piacvezető, PlayStation 2 játékkonzoljához.
A redmondi óriás minden erejét a játékra összpontosítva próbálja nyereségessé tenni szórakoztatóipari részlegét. "A karácsony előtti időszak döntő fontosságú ahhoz, hogy versenytársainkkal szemben megnyerjük a következő generációs játékkonzolok versenyét. A Halóhoz hasonló játékot senki sem tud felmutatni" - mondta Shane Kim, a Microsoft Game Studios alelnöke. A Halo 3 kifejezetten az Xbox-tulajdonos fiatalemberekre támaszkodik, akiknél a harci játékok a legfontosabbak. A Microsoft arra számít, hogy a játék megjelenése tovább növeli a 2005-ben piacra dobott Xbox 360 játékgépének eladásait, amely a drágább PlayStation 3-hoz képest már most is jobban fogy.