Németh Szabolcs
The Precursors - a stíluskeveredés netovábbja
A Deep Shadow nem is olyan régen jelentette be a Precursors-t, amelybe most néhány kép erejéig bepillantást is nyerünk. A program az RPG stílusjegyek mellett FPS, sőt űr szimulátorokra jellemző tulajdonságokkal is bír.
Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a Föld mellett még számtalan másik bolygón is civilizációk ébrednek, fekszenek. Egy olyan univerzumot, ahol egyes bolygók virágoznak, sűrű erdők, hatalmas zöld mezők, borítják felületét, míg egy másikon az élet legapróbb jelét sem találjuk, mert a kietlen pusztaságban, a sivatagok tengerében nem él meg ember fia. Ezután hunyjuk le szemünket, és gondoljunk bele, hogy milyen súrlódásokhoz vezet az, ha egyes bolygókon a civilizáció a fénykorát éli, míg egy másikon az élet már hanyatlik. Már csak egy szikrára van szükség, hogy a nemzedékről-nemzedékre erősödő elégedetlenség szabad utat kapjon és kitörjön.
Elkezdődik az elkeseredett harc, ahol igazi győztest sosem hirdetnek ki majd, mert álljunk az egyik, vagy a másik oldalon, győzzünk, vagy szenvedjünk vereséget, mindenkire egyformán sújt le a sors. Főhősünkkel, és annak hajójával mintegy 250 küldetésen kell helyt állnunk, miközben minden egyes sikeres megoldásért pénz üti a markunkat, amivel a természetes karakterfejlődésen túl, a hajónkat is feltuningolhatjuk egy-egy igen hasznos kiegészítővel. A The Precursorst a Vital 3-as motor pörgeti, így a HDR, a Shader 3.0, a blur és társaik alapkövetelménynek számítanak.
A program 2007 végén, vagy 2008 elején jelenik meg a boltok polcain.
Precursors
Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a Föld mellett még számtalan másik bolygón is civilizációk ébrednek, fekszenek. Egy olyan univerzumot, ahol egyes bolygók virágoznak, sűrű erdők, hatalmas zöld mezők, borítják felületét, míg egy másikon az élet legapróbb jelét sem találjuk, mert a kietlen pusztaságban, a sivatagok tengerében nem él meg ember fia. Ezután hunyjuk le szemünket, és gondoljunk bele, hogy milyen súrlódásokhoz vezet az, ha egyes bolygókon a civilizáció a fénykorát éli, míg egy másikon az élet már hanyatlik. Már csak egy szikrára van szükség, hogy a nemzedékről-nemzedékre erősödő elégedetlenség szabad utat kapjon és kitörjön.
Elkezdődik az elkeseredett harc, ahol igazi győztest sosem hirdetnek ki majd, mert álljunk az egyik, vagy a másik oldalon, győzzünk, vagy szenvedjünk vereséget, mindenkire egyformán sújt le a sors. Főhősünkkel, és annak hajójával mintegy 250 küldetésen kell helyt állnunk, miközben minden egyes sikeres megoldásért pénz üti a markunkat, amivel a természetes karakterfejlődésen túl, a hajónkat is feltuningolhatjuk egy-egy igen hasznos kiegészítővel. A The Precursorst a Vital 3-as motor pörgeti, így a HDR, a Shader 3.0, a blur és társaik alapkövetelménynek számítanak.
A program 2007 végén, vagy 2008 elején jelenik meg a boltok polcain.
Precursors