Németh Szabolcs

E3 2007: Stranglehold - Max Payne Hard Boiled-osan

Az év legnagyobb játékbörzéjére a Midway elhozta az Unreal 3 motorral felvértezett akciójátékát, és ha már elhozta, néhány képet is megmutatott belőle.

Az nem is akciófilm függő, akinek John Woo neve hallatán nem ugrik be rögtön a Hard Boiled. A ma már tizenhatodik életévébe lépett alkotás az akciófilmek őse. Számítani lehetett arra, hogy valakinek szemet szúr majd, hogy bár Max Payne 1-2-vel már volt dolgunk, de eme fantasztikus filmből még senki sem csinált játékadaptációt.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Midway megszakította a várakozást, és magával a neves rendezővel kéz a kézben kezdett bele a Stranglehold fejlesztésébe. Az akciójáték főszereplője nem is lehet más, mint az ötletadó filmben szereplő Chow Yun-Fat, azaz Tequila felügyelő, aki azt a célt tűzte ki maga elé, hogy igen sajátos módon, de leszámol az alvilággal.

Stranglehold

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • m4G1c #5
    éljen a normal map meg a pixel shader meg a ... még mindig szögletes karakterek. biztos kurva nagy sikere lesz a játéknak, ha így fog kinézni egy ilyen motorral. meg ugye a max payne-utóérzet. hát-hát...
  • Devvo #4
    Nagyon szep a a gane csak ugy nem latok benne semmi fantaziat mer mar ellottek ezt a gamet a max paynel.
  • Adam II #3
    Gyönyörű kocka M16-os nem tom mi bajod a vér szépen csillog a ruciján :D
  • Picizöldfül #2
    Megeszem a kalapom ha a 3. és a 4. kép Unreal motor
  • Wittao #1
    Már csak azt a vitorláshajót nem értem...