SG.hu
Ázsiába tart a Battlefield
A Battlefield online játék más ázsiai piacokra való bevezetésének időpontját - beleértve Kínát, Japánt és Tajvant is - az elkövetkező hetekben jelentik be.
Az Electronic Arts bejelentette, hogy a Battlefieldet bevezeti az ázsiai online játék piacra. A játékot meglévő stratégiai partneri kapcsolat keretében a Neowiz Corporationnal együttműködésben fejlesztik ki és a Neowiz Games kizárólagos kiadó jogokkal rendelkezik majd Dél-Koreában. A bejelentés az EA erős regionális vállalatokkal az online játékok ázsiai piaci bevezetése érdekében partneri kapcsolatok létesítésére törekvő stratégiájának gyümölcse. A cég sajtóközleménye szerint a FIFA Online és a Warhammer ázsiai bevezetését követően a Battlefield tovább erősíti az EA pozícióját az ázsiai online játék piacon.
Az EA és a Neowiz 2006-ban lépett együttműködésre a FIFA Online bevezetésére, ami mára több mint 4,9 millió regisztrált játékossal az egyik legnépszerűbb online játékká vált Dél-Koreában. A két vállalat 2007 márciusában további négy játékra bővítette ki együttműködését. A Battlefield az első bejelentett EA franchise ennek a szerződésnek a keretében. A két cég együtt dolgozza ki a játék ázsiai verzióját. A játékosok a Battlefield olyan közösségképző sajátosságainak további gazdagítására számíthatnak, mint a társasági hálózatépítés és a klánok alakításának támogatása, valamint más, állandóan új online játékélményt nyújtó funkciók.
Patrick Soderlund, az EA Dice vezérigazgatóját idézve: "A Battlefield Európában és Észak-Amerikában elért sikerei után bizakodva tekintünk az együttműködés elé a Neowiz Games tehetséges fejlesztő csapatával a játék adaptálásában az ázsiai piacra. Ez óriási lehetőség a Battlefield franchise számára egy tömeges érdeklődést kielégítő élménygazdag online játéklehetőség létrehozására." Hubert Larendaudie, az EA Asia online elöke hozzáfűzte: "A Neowiz Games értékes partner számunkra tartalmas ázsiai termék portfoliónk bővítésében. A FIFA Online fantasztikus sikert aratott a koreai játékosok körében és nagy várakozással tekintünk a Battlefield és más népszerű EA franchise játékok sikerre vitele elé."
"Az EA-val folytatott együttműködésünk újabb és újabb izgalmas kihívásokat támaszt számunkra" - jelentette ki Kwan Ho Choi, a Neowiz Games ügyvezető igazgatója. Az internetes játékosok nagy érdeklődést tanúsítanak az FPS játék kategória iránt és a Battlefield élménygazdag mivolta minden bizonnyal nagy sikert arat majd a koreai játékosok körében.
Az Electronic Arts bejelentette, hogy a Battlefieldet bevezeti az ázsiai online játék piacra. A játékot meglévő stratégiai partneri kapcsolat keretében a Neowiz Corporationnal együttműködésben fejlesztik ki és a Neowiz Games kizárólagos kiadó jogokkal rendelkezik majd Dél-Koreában. A bejelentés az EA erős regionális vállalatokkal az online játékok ázsiai piaci bevezetése érdekében partneri kapcsolatok létesítésére törekvő stratégiájának gyümölcse. A cég sajtóközleménye szerint a FIFA Online és a Warhammer ázsiai bevezetését követően a Battlefield tovább erősíti az EA pozícióját az ázsiai online játék piacon.
Az EA és a Neowiz 2006-ban lépett együttműködésre a FIFA Online bevezetésére, ami mára több mint 4,9 millió regisztrált játékossal az egyik legnépszerűbb online játékká vált Dél-Koreában. A két vállalat 2007 márciusában további négy játékra bővítette ki együttműködését. A Battlefield az első bejelentett EA franchise ennek a szerződésnek a keretében. A két cég együtt dolgozza ki a játék ázsiai verzióját. A játékosok a Battlefield olyan közösségképző sajátosságainak további gazdagítására számíthatnak, mint a társasági hálózatépítés és a klánok alakításának támogatása, valamint más, állandóan új online játékélményt nyújtó funkciók.
Patrick Soderlund, az EA Dice vezérigazgatóját idézve: "A Battlefield Európában és Észak-Amerikában elért sikerei után bizakodva tekintünk az együttműködés elé a Neowiz Games tehetséges fejlesztő csapatával a játék adaptálásában az ázsiai piacra. Ez óriási lehetőség a Battlefield franchise számára egy tömeges érdeklődést kielégítő élménygazdag online játéklehetőség létrehozására." Hubert Larendaudie, az EA Asia online elöke hozzáfűzte: "A Neowiz Games értékes partner számunkra tartalmas ázsiai termék portfoliónk bővítésében. A FIFA Online fantasztikus sikert aratott a koreai játékosok körében és nagy várakozással tekintünk a Battlefield és más népszerű EA franchise játékok sikerre vitele elé."
"Az EA-val folytatott együttműködésünk újabb és újabb izgalmas kihívásokat támaszt számunkra" - jelentette ki Kwan Ho Choi, a Neowiz Games ügyvezető igazgatója. Az internetes játékosok nagy érdeklődést tanúsítanak az FPS játék kategória iránt és a Battlefield élménygazdag mivolta minden bizonnyal nagy sikert arat majd a koreai játékosok körében.