Németh Szabolcs
Simon the Sorcerer 4 - erőltetik a 3D-t
A Simon the Sorcerer sorozat fantasztikus példája annak, hogy hogyan lehet egy amúgy briliáns játékot elrontani.
Amikor még az őskorban megjelent a Simon the Sorcerer első, illetve második része, mindenki el volt ájulva tőle. Pedig nem a mostanában alapkövetelménynek számító 3D-s világban volt elhelyezve a kalandjáték, hanem a mai szemnek sokszor már puritánnak tűnő 2D-ben. Amikor a fejlesztők bejelentették, hogy Simon is átvedlik 3D-be, sokan jogosan féltették a tüneményes játékot. A baljóslat beteljesedett, és a Simon the Sorcerer "point and clik" játék elvesztette minden varázsát. A készítők nem tanultak a hibájukból és immáron a negyedik részt toldozgatják-foldozgatják. Kitalálhatjuk… természetesen 3D-ben.
Ha mégis kedvet érzünk a további ismerkedéshez, akkor a most megnyílt honlapon elegendő információt találhatunk a programról.
A játék hivatalos oldala
Amikor még az őskorban megjelent a Simon the Sorcerer első, illetve második része, mindenki el volt ájulva tőle. Pedig nem a mostanában alapkövetelménynek számító 3D-s világban volt elhelyezve a kalandjáték, hanem a mai szemnek sokszor már puritánnak tűnő 2D-ben. Amikor a fejlesztők bejelentették, hogy Simon is átvedlik 3D-be, sokan jogosan féltették a tüneményes játékot. A baljóslat beteljesedett, és a Simon the Sorcerer "point and clik" játék elvesztette minden varázsát. A készítők nem tanultak a hibájukból és immáron a negyedik részt toldozgatják-foldozgatják. Kitalálhatjuk… természetesen 3D-ben.
Ha mégis kedvet érzünk a további ismerkedéshez, akkor a most megnyílt honlapon elegendő információt találhatunk a programról.
A játék hivatalos oldala