Hörcsöki Szabolcs
Új képek a Rise of Nations folytatásából
A Big Huge Games újra jóféle stratégiával kíván minket meglepni. Jövőre kiderül, milyen eredménnyel.
A Rise of Nations 2003 májusában jelent meg, s nem is maradt visszhang nélkül, ez persze nem meglepő, hiszen a Big Huge Gamest (a Microsoft Games egyik házi beszállítóját) az a Brian Reynolds alapította, aki az egyik fő látványtervezője volt a Civilization addig megjelent részeinek és az Alpha Centaurinak is. Az erősen Age of Empires-klónnak látszó programban azért volt kellő mennyiségű saját ötlet is, a játékmenet szórakoztatóan izgalmasra sikerült, az aláfestő zenékkel sem volt semmi gond, azaz nem váltak unalmassá több óra játék után sem.
A folytatásban a kor divatjának megfelelően fantasy körítést kapunk, a grafikára a képek alapján ezúttal sem lesz panasz, ha sikerül a legutóbbi minőséget produkálnia a Big Huge Gamesnek, akkor bizony a Rise of Nations: Rise of Legends lesz az év egyik stratégiai játéka, ez bizonyos.
A játék honlapja
A Rise of Nations 2003 májusában jelent meg, s nem is maradt visszhang nélkül, ez persze nem meglepő, hiszen a Big Huge Gamest (a Microsoft Games egyik házi beszállítóját) az a Brian Reynolds alapította, aki az egyik fő látványtervezője volt a Civilization addig megjelent részeinek és az Alpha Centaurinak is. Az erősen Age of Empires-klónnak látszó programban azért volt kellő mennyiségű saját ötlet is, a játékmenet szórakoztatóan izgalmasra sikerült, az aláfestő zenékkel sem volt semmi gond, azaz nem váltak unalmassá több óra játék után sem.
A folytatásban a kor divatjának megfelelően fantasy körítést kapunk, a grafikára a képek alapján ezúttal sem lesz panasz, ha sikerül a legutóbbi minőséget produkálnia a Big Huge Gamesnek, akkor bizony a Rise of Nations: Rise of Legends lesz az év egyik stratégiai játéka, ez bizonyos.
A játék honlapja