Hörcsöki Szabolcs
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth tavasszal
A sokak által várt horror-FPS április 18-án jelenik meg, legalábbis az ígéretek szerint.
A Dark Corners of the Earth megjelenése meglehetősen régóta húzódik, tavaly még a karácsonyi megjelenést bizonygatta a Bethesda Softworks, most éppen az április 18-i dátum a hivatalos. Pedig a játék több olyan újdonságot is felvonultat, amivel rákerülhet a 2005-ös top 10-es listára.
A háttértörténetet H.P Lovecraft novellái adják, ami önmagában is fél siker lehet. A fejlesztők pedig olyan újításokat ígérnek a játékmenetben, mint pl. nem lesz semmilyen kijelző a monitoron, hanem különböző - a valós életből merített - akciókkal tudjuk megnézni az egészségi szintünket (végignézünk magunkon) vagy azt, hogy hány golyó van még a tárban.
A program sorsa egyébként jól jellemzi a játékpiac mostani állását. A 2001-ben megkezdett munkálatok sorsa sokáig kétesélyes volt, a fejlesztők számos kiadóváltást is produkáltak, a Ravensburger Interactive és a Fishtank után most a Bethesda a projekt felelőse. Reméljük, több csúszás és változás nem jön közbe és április közepén tényleg napvilágot lát a sokak által várt túlélő horror.
A Dark Corners of the Earth megjelenése meglehetősen régóta húzódik, tavaly még a karácsonyi megjelenést bizonygatta a Bethesda Softworks, most éppen az április 18-i dátum a hivatalos. Pedig a játék több olyan újdonságot is felvonultat, amivel rákerülhet a 2005-ös top 10-es listára.
A háttértörténetet H.P Lovecraft novellái adják, ami önmagában is fél siker lehet. A fejlesztők pedig olyan újításokat ígérnek a játékmenetben, mint pl. nem lesz semmilyen kijelző a monitoron, hanem különböző - a valós életből merített - akciókkal tudjuk megnézni az egészségi szintünket (végignézünk magunkon) vagy azt, hogy hány golyó van még a tárban.
A program sorsa egyébként jól jellemzi a játékpiac mostani állását. A 2001-ben megkezdett munkálatok sorsa sokáig kétesélyes volt, a fejlesztők számos kiadóváltást is produkáltak, a Ravensburger Interactive és a Fishtank után most a Bethesda a projekt felelőse. Reméljük, több csúszás és változás nem jön közbe és április közepén tényleg napvilágot lát a sokak által várt túlélő horror.