Spencer
World War III: BLACK GOLD
A Jowood megszerezte a Zuxxez 3 dimenziós valósidejű játékának, a World War III: BLACK GOLD-nak a disztribúciós jogait. Az új háború a világ kimerülő olajkészletei miatt robban ki. A programot az a lengyelországi tervezőstúdió készítette, aki az Earth 2150, és a Moon Project szoftverekért is a felelős. A játék várhatóan 2001. júniusában jelenik meg.
A játék főbb jellemzői:
Háromdimenziós terület
A játékot befolyásoló időjárási tényezők
Utak, melyeken gyorsabban haladhatnak az egységek
A járművek és az épületek eladhatók
Generátorok, korlátozott hatótávval
A járművek és az épületek elfoglalhatóak
Valóságra alapuló modern fegyverek és járművek
Az egységek tapasztalatokat szereznek a csaták során
A lőszer mennyisége a megfelelő épületek meglététől függ
A küldetések során az egységek lecserélhetőek
Erősítés küldhető a helyszínre szállítóhelikopterek segítségével
Kémiai, és egyéb tömegpusztító fegyverek
Összetett védelmi rendszerek
Lopakodó egységek
Elektronikus háború: lehallgatás, stb.
Új fegyverek kutatása
A járművek energiaszükségletét, a járművet felépítő alkatrészek határozzák meg
Pause mód, mely megállítja az akciót, hogy parancsokat adhassunk
A buldózerek, és az egyéb építésre alkalmas járművek képesek a terület átformálására
Hidak építhetők a folyók és a szorosok fölé
Kiépíthető földalatti alagútrendszer, melyek segítségével fenntartható a kommunikáció, folyókon, hegyeken keresztül is
A játék főbb jellemzői: