Spencer
E3: Republic: The Revolution
Mi jut eszünkbe a forradalom szó hallatán? Vérengzések, rendbontások, katonai, rendőrségi akciók. Képzeljük el, mi lenne, ha most például Londonban forradalom lenne?
A vérengzéseket leszámítva azonban a forradalmaknak sokat köszönhettünk, és pont ez az alapja a Republic: The Revolution című "forradalmi" programnak, melyet a londoni Elixir Studios készített. A játékot egyszerű lázadóként kezdjük egy titkos főhadiszállással, néhány támogatóval. Innen indulva kell kiépítenünk egy egész nemzetre kiterjedő hálózatot, hogy végül az elnököt elsöpörve, megdönthessük a hatalmat a Novistranai Köztársaságban.
A csodálatos 3 dimenziós világban rengeteg veszély leselkedik ránk. Először is itt van az a maximum 16 konkurens frakció, akiket vagy többjátékos módon keresztül, vagy a számítógép segítségével hívhatunk éltre, másodsorban pedig maga az elnök, aki mindent megtesz majd, hogy ő maradjon hatalmon.
A programban öt úton indulhatunk el a győzelem felé. Játszhatunk politikusként, üzletemberként, bűnözőként, vallási vezetőként vagy tábornokként. Ennek köszönhetően az izgalmas játék szinte megunhatatlan, annyi lehetőség áll a játékos rendelkezésére. Bomlaszthatjuk a hatalmat focimeccseket meghiúsító randalírozók segítségével, terjeszthetjük új eszméinket, stb.
A megjelenítésért felelős Totality névre hallgató grafikus motor nagyon különleges darab, hiszen képes igen komplex jeleneteket renderelni valósidőben. Novistrana városainak összesen 1 millió lélegző és egyéni lakosát az intelligens mesterséges intelligencia hívja életre.
Aki esetleg elgondolkozik azon, hogy vajon kinek az ötlete lehetett egy ilyen játékot készíteni, nos eláruljuk, hogy a program Demis Hassabis agyszüleménye. Demis már 23 éves korában diplomát kapott a Cambridge Egyetemen. Segédkezett a Theme Park és a Black & White megszületésénél, 12 évesen pedig már sakkbajnok volt...
Várható megjelenés: 2002.
A vérengzéseket leszámítva azonban a forradalmaknak sokat köszönhettünk, és pont ez az alapja a Republic: The Revolution című "forradalmi" programnak, melyet a londoni Elixir Studios készített. A játékot egyszerű lázadóként kezdjük egy titkos főhadiszállással, néhány támogatóval. Innen indulva kell kiépítenünk egy egész nemzetre kiterjedő hálózatot, hogy végül az elnököt elsöpörve, megdönthessük a hatalmat a Novistranai Köztársaságban.
A csodálatos 3 dimenziós világban rengeteg veszély leselkedik ránk. Először is itt van az a maximum 16 konkurens frakció, akiket vagy többjátékos módon keresztül, vagy a számítógép segítségével hívhatunk éltre, másodsorban pedig maga az elnök, aki mindent megtesz majd, hogy ő maradjon hatalmon.
A programban öt úton indulhatunk el a győzelem felé. Játszhatunk politikusként, üzletemberként, bűnözőként, vallási vezetőként vagy tábornokként. Ennek köszönhetően az izgalmas játék szinte megunhatatlan, annyi lehetőség áll a játékos rendelkezésére. Bomlaszthatjuk a hatalmat focimeccseket meghiúsító randalírozók segítségével, terjeszthetjük új eszméinket, stb.
A megjelenítésért felelős Totality névre hallgató grafikus motor nagyon különleges darab, hiszen képes igen komplex jeleneteket renderelni valósidőben. Novistrana városainak összesen 1 millió lélegző és egyéni lakosát az intelligens mesterséges intelligencia hívja életre.
Aki esetleg elgondolkozik azon, hogy vajon kinek az ötlete lehetett egy ilyen játékot készíteni, nos eláruljuk, hogy a program Demis Hassabis agyszüleménye. Demis már 23 éves korában diplomát kapott a Cambridge Egyetemen. Segédkezett a Theme Park és a Black & White megszületésénél, 12 évesen pedig már sakkbajnok volt...
Várható megjelenés: 2002.