ZAX
Bejelentették a Shogun: Total War Warlord Edition-t
Az Electronic Arts bejelentette a Shogun: Total War utódját az ugyancsak valós idejű stratégia Shogun: Total War Warlord Edition-t.
A Warlord Editionben új ellenség fenyegeti pusztulással az országot, új lehetőségeket és javításokat találhatunk majd a Shogun hangulatát árasztó játékban. Ismét önálló AI-val és harcstílussal rendelkező harcosok ezreinek parancsolhatunk, hogy saját zászlónk alatt egyesítsük Japánt.
A játékosok egy-egy 16. századi japán tábornok – a Daimyo – szerepébe bújhatnak, és irányíthatják hatalmas - valós történelmi tényekre alapozott – sajátos jellemzőkkel bíró klánjukat. A Shogun: Total War Warlord Edition hű marad a rejtélyes harcos-filozófus Sun Cu eszméihez, aki a harci stratégiák alapművének: A háború művészetének az alkotója. Más mai játékoktól eltérően a STWWE több, mint 300, Sun Cu munkájából átvett szabályt használ, hogy biztosítsa a pontos és kiszámíthatatlan AI karaktermozgást és –viselkedést.
A Warlord Edition a Shogun: Total Warból már megismert izgalmas csatajelenetekre épül, ezt fokozza Kublai Kán mongol hódító serege, aminek képében a szamurájok Japán történetének addigi legfélelmetesebb külső fenyegetésével állnak szemben. A játékosok akár a mongolokkal és Kublaijal akár a japánokkal, mindkét fél szerepében harcolhatnak. Továbbá megszemélyesíthetik Japán valaha élt legnagyobb Daimyoit (Oda Nobunagat, Tojotomi Hidejosit és Tokugava Iejasut) a talán kevésbé ismert Három Zsarnok Háborúiban.
A játékélményt tovább fokozandó, 6 új harci egységgel találkozhatunk, ezek közül pár: a Kenszai (kardos szentek), a Battlefield Ninja (csatanindzsák), a Korean Auxiliary Infantry (koreai segédgyalogság) és a Mongol Cavalry (mongol lovasság). A játékosok a birtokaik igazgatásához is új fejlesztéseket, hadseregük képzéséhez új épületeket kapnak, mint például a Drill Dojo és a Strategy School, ahol az AI tisztek Sun Cu tanításaiba nyerhetnek beavatást. Ezeken kívül, azoknak, akik egyből fejest ugorva az összetűzésekbe gyors taktikus csatákra vágynak, megalkották a Sengoku Jidai konfliktusra épülő scenariokat, és stratégiai térképet.
További fontos elemek:
Multiplayer hadjárat térképek – amiken LAN-on vagy Interneten keresztül egyszerre 8 játékos harcolhat azért, hogy végül ő lehessen Japán Sógunja. Ráadásul a hálózati kapcsolat kiemelt fejlesztetési terület volt a jobb teljesítmény és stabilitás elérése érdekében.
Map Editor, így elkészíthetjük saját térképeinket, amiket aztán akár az Interneten keresztül meg is oszthatunk felebarátainkkal.
Scenario Editor, segítségével mind egyszemélyes, mind multiplayer játékhoz saját stratégiai térképeket és hadjáratokat alkothatunk, meghatározva például a kezdő pozíciókat.
Új Battle Mode-ok – két új győzelmi lehetőség, az egyikben az ellenséges Daimyot kell harcban legyőznünk, a másikban adott stratégiai célpont (pl kastély) megszerzése a cél.
Edzés, a katonáinkat és a felszerelésüket fejleszthetjük általa.
Lenyűgöző grafika – Crisp Full Motion Video technikával készült animációk és nagy felbontású környezet növelik a látványt.
A rajongók biztos nagyra értékelik majd a javításokat, fejlesztéseket: néhány újabb 3D kártyát maximálisan kihasználó grafika, ami aprólékosan kidolgozott egységeket, textúrákat és különleges effektusokat tesz lehetővé; fejlett AI, így okosabbak az ellenfelek, nagyobb a kihívás; és egy jobban átgondolt kezelő felület, folyamatosabb kameramozgásokkal és jobb harctéri irányíthatósággal.
A játék fejlesztését 2001 tavaszára tervezik befejezni, amikoris az EA GAMES védjegye alatt megkezdődhet a forgalmazás. A Shogun: Total War Warlord Editiont a Dreamtime Interactive (mint producer) megbízásából az angol Creative Assembly fejleszti, és az Electronic Arts terjeszti majd.
A Warlord Editionben új ellenség fenyegeti pusztulással az országot, új lehetőségeket és javításokat találhatunk majd a Shogun hangulatát árasztó játékban. Ismét önálló AI-val és harcstílussal rendelkező harcosok ezreinek parancsolhatunk, hogy saját zászlónk alatt egyesítsük Japánt.
A játékosok egy-egy 16. századi japán tábornok – a Daimyo – szerepébe bújhatnak, és irányíthatják hatalmas - valós történelmi tényekre alapozott – sajátos jellemzőkkel bíró klánjukat. A Shogun: Total War Warlord Edition hű marad a rejtélyes harcos-filozófus Sun Cu eszméihez, aki a harci stratégiák alapművének: A háború művészetének az alkotója. Más mai játékoktól eltérően a STWWE több, mint 300, Sun Cu munkájából átvett szabályt használ, hogy biztosítsa a pontos és kiszámíthatatlan AI karaktermozgást és –viselkedést.
A Warlord Edition a Shogun: Total Warból már megismert izgalmas csatajelenetekre épül, ezt fokozza Kublai Kán mongol hódító serege, aminek képében a szamurájok Japán történetének addigi legfélelmetesebb külső fenyegetésével állnak szemben. A játékosok akár a mongolokkal és Kublaijal akár a japánokkal, mindkét fél szerepében harcolhatnak. Továbbá megszemélyesíthetik Japán valaha élt legnagyobb Daimyoit (Oda Nobunagat, Tojotomi Hidejosit és Tokugava Iejasut) a talán kevésbé ismert Három Zsarnok Háborúiban.
A játékélményt tovább fokozandó, 6 új harci egységgel találkozhatunk, ezek közül pár: a Kenszai (kardos szentek), a Battlefield Ninja (csatanindzsák), a Korean Auxiliary Infantry (koreai segédgyalogság) és a Mongol Cavalry (mongol lovasság). A játékosok a birtokaik igazgatásához is új fejlesztéseket, hadseregük képzéséhez új épületeket kapnak, mint például a Drill Dojo és a Strategy School, ahol az AI tisztek Sun Cu tanításaiba nyerhetnek beavatást. Ezeken kívül, azoknak, akik egyből fejest ugorva az összetűzésekbe gyors taktikus csatákra vágynak, megalkották a Sengoku Jidai konfliktusra épülő scenariokat, és stratégiai térképet.
További fontos elemek:
A rajongók biztos nagyra értékelik majd a javításokat, fejlesztéseket: néhány újabb 3D kártyát maximálisan kihasználó grafika, ami aprólékosan kidolgozott egységeket, textúrákat és különleges effektusokat tesz lehetővé; fejlett AI, így okosabbak az ellenfelek, nagyobb a kihívás; és egy jobban átgondolt kezelő felület, folyamatosabb kameramozgásokkal és jobb harctéri irányíthatósággal.
A játék fejlesztését 2001 tavaszára tervezik befejezni, amikoris az EA GAMES védjegye alatt megkezdődhet a forgalmazás. A Shogun: Total War Warlord Editiont a Dreamtime Interactive (mint producer) megbízásából az angol Creative Assembly fejleszti, és az Electronic Arts terjeszti majd.