ZAX

Bejelentették a Shogun: Total War Warlord Edition-t

Az Electronic Arts bejelentette a Shogun: Total War utódját az ugyancsak valós idejű stratégia Shogun: Total War Warlord Edition-t.

A Warlord Editionben új ellenség fenyegeti pusztulással az országot, új lehetőségeket és javításokat találhatunk majd a Shogun hangulatát árasztó játékban. Ismét önálló AI-val és harcstílussal rendelkező harcosok ezreinek parancsolhatunk, hogy saját zászlónk alatt egyesítsük Japánt.

A játékosok egy-egy 16. századi japán tábornok – a Daimyo – szerepébe bújhatnak, és irányíthatják hatalmas - valós történelmi tényekre alapozott – sajátos jellemzőkkel bíró klánjukat. A Shogun: Total War Warlord Edition hű marad a rejtélyes harcos-filozófus Sun Cu eszméihez, aki a harci stratégiák alapművének: A háború művészetének az alkotója. Más mai játékoktól eltérően a STWWE több, mint 300, Sun Cu munkájából átvett szabályt használ, hogy biztosítsa a pontos és kiszámíthatatlan AI karaktermozgást és –viselkedést.

A Warlord Edition a Shogun: Total Warból már megismert izgalmas csatajelenetekre épül, ezt fokozza Kublai Kán mongol hódító serege, aminek képében a szamurájok Japán történetének addigi legfélelmetesebb külső fenyegetésével állnak szemben. A játékosok akár a mongolokkal és Kublaijal akár a japánokkal, mindkét fél szerepében harcolhatnak. Továbbá megszemélyesíthetik Japán valaha élt legnagyobb Daimyoit (Oda Nobunagat, Tojotomi Hidejosit és Tokugava Iejasut) a talán kevésbé ismert Három Zsarnok Háborúiban.

A játékélményt tovább fokozandó, 6 új harci egységgel találkozhatunk, ezek közül pár: a Kenszai (kardos szentek), a Battlefield Ninja (csatanindzsák), a Korean Auxiliary Infantry (koreai segédgyalogság) és a Mongol Cavalry (mongol lovasság). A játékosok a birtokaik igazgatásához is új fejlesztéseket, hadseregük képzéséhez új épületeket kapnak, mint például a Drill Dojo és a Strategy School, ahol az AI tisztek Sun Cu tanításaiba nyerhetnek beavatást. Ezeken kívül, azoknak, akik egyből fejest ugorva az összetűzésekbe gyors taktikus csatákra vágynak, megalkották a Sengoku Jidai konfliktusra épülő scenariokat, és stratégiai térképet.

További fontos elemek:

   
  • Multiplayer hadjárat térképek – amiken LAN-on vagy Interneten keresztül egyszerre 8 játékos harcolhat azért, hogy végül ő lehessen Japán Sógunja. Ráadásul a hálózati kapcsolat kiemelt fejlesztetési terület volt a jobb teljesítmény és stabilitás elérése érdekében.    
  • Map Editor, így elkészíthetjük saját térképeinket, amiket aztán akár az Interneten keresztül meg is oszthatunk felebarátainkkal.    
  • Scenario Editor, segítségével mind egyszemélyes, mind multiplayer játékhoz saját stratégiai térképeket és hadjáratokat alkothatunk, meghatározva például a kezdő pozíciókat.    
  • Új Battle Mode-ok – két új győzelmi lehetőség, az egyikben az ellenséges Daimyot kell harcban legyőznünk, a másikban adott stratégiai célpont (pl kastély) megszerzése a cél.    
  • Edzés, a katonáinkat és a felszerelésüket fejleszthetjük általa.    
  • Lenyűgöző grafika – Crisp Full Motion Video technikával készült animációk és nagy felbontású környezet növelik a látványt.

    A rajongók biztos nagyra értékelik majd a javításokat, fejlesztéseket: néhány újabb 3D kártyát maximálisan kihasználó grafika, ami aprólékosan kidolgozott egységeket, textúrákat és különleges effektusokat tesz lehetővé; fejlett AI, így okosabbak az ellenfelek, nagyobb a kihívás; és egy jobban átgondolt kezelő felület, folyamatosabb kameramozgásokkal és jobb harctéri irányíthatósággal.

    A játék fejlesztését 2001 tavaszára tervezik befejezni, amikoris az EA GAMES védjegye alatt megkezdődhet a forgalmazás. A Shogun: Total War Warlord Editiont a Dreamtime Interactive (mint producer) megbízásából az angol Creative Assembly fejleszti, és az Electronic Arts terjeszti majd.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!