Ötvös Tibor
Így festett volna eredetileg a BioShock: Infinite
Két videó is felkerült a netre, melyben az eredetileg tervezett BioShock: Infinite látható.
A BioShock: Infinite 2013-ban jelent meg és bár eleinte elég sokan idegenkedtek a vízmentes környezettől, de végül mégis megtalálta a közönségét a program. Eredetileg azonban a fejlesztők jóval komolyabb programot, több játékmeneti lehetőséggel rendelkező kalandot akartak elkészíteni, ám végül sok mindent kihúztak. Ken Levine ma, a játék megjelenésének 5. évfordulója alkalmából beszélt arról, hogy mi minden maradt ki végül.
Főhősünk egy kegyvesztett Pinkerton National Detective Agency tag, Booker Dewitt, aki egyébként csapatának legjobbja. Egy nap egy titokzatos férfi felbérli, hogy menjen el Columbia városába és szabadítson ki egy bizonyos Elizabethet, akit ott tartanak fogva. Hősünk útra kel, de megérkezése után természetesen kiderül, hogy ez az ügy több, mint egy szimpla emberrablás.
A BioShock: Infinite 2013-ban jelent meg és bár eleinte elég sokan idegenkedtek a vízmentes környezettől, de végül mégis megtalálta a közönségét a program. Eredetileg azonban a fejlesztők jóval komolyabb programot, több játékmeneti lehetőséggel rendelkező kalandot akartak elkészíteni, ám végül sok mindent kihúztak. Ken Levine ma, a játék megjelenésének 5. évfordulója alkalmából beszélt arról, hogy mi minden maradt ki végül.
Főhősünk egy kegyvesztett Pinkerton National Detective Agency tag, Booker Dewitt, aki egyébként csapatának legjobbja. Egy nap egy titokzatos férfi felbérli, hogy menjen el Columbia városába és szabadítson ki egy bizonyos Elizabethet, akit ott tartanak fogva. Hősünk útra kel, de megérkezése után természetesen kiderül, hogy ez az ügy több, mint egy szimpla emberrablás.