Ötvös Tibor

Újabb Assassin's Creed: Origins információk

Újabb érdekességek derültek ki az Assassin's Creed: Origins kapcsán, melyek alapján jelentős változtatásokat eszközölnek a megszokott játékmeneten a fejlesztők.

A Ubisoft láthatóan nem képes megtartani az Assassin's Creed idei kiadásával kapcsolatos információkat, hiszen ebben a hónapban már másodszor foglalkozunk az Origins alcímet kapott fejezettel. Engem mindez személy szerint nem is zavar, ám ha ennyire szivárognak az információk akkor nem ártana talán le is leplezni hivatalosan is az alkotást. Mindegy, ma ismét felkerült rengeteg pletykának számító értesülés a netre, melyek közül most szemezgetnénk is egy kicsit.

Az Origins egy trilógia első darabja lesz, mely az ókori Egyiptomban játszódik. A kor Kr.e. 1400 körül járunk majd, a második fejezetben Görögországba, a harmadikban pedig Rómába jutunk majd el. Hősünk a Shed nevet viseli, de ő maga sosem mondja ki, csak a többiek elbeszéléséből halljuk majd. A legfontosabb, hogy abszolút nem lesz multi a játékban, a készítők csak a szóló módra koncentrálnak és mindent a történetnek vetnek alá. És bár kapunk tengeri részeket az Origins-ban illetve hajóra is szállhatunk, de ezek csak közlekedési célra használhatók, ütközeteket nem vívhatunk. Szintén komoly változás az eddigiekhez képest, hogy nem lesznek tornyok, magaslatok ahonnan minden megnézhetünk és így nyithatjuk meg az adott területet.



Helyette lesz egy saját sasmadarunk, akit elengedve nézhetünk körbe a világban. Nincs megszabva, milyen messzire mehet el tőlünk az állat, akár egész nap repkedhetünk vele. Minden karakter angolul beszél, de ez az Animus 5.0-nak köszönhető, ami az összes szöveget automatikusan fordítja a főhős nyelvére. És ha már főhős, a modern kori szekvenciákban egy képzett bérgyilkos fekszik be az Animusba, de segítségünkre lesz William, Rebecca és Shaun is.

A harcrendszer is át lett dolgozva és most már inkább a The Witcher 3-ra hajaz majd. Az ellenfelek megpróbálnak bekeríteni minket, és elég okos mesterséges intelligenciát kaptak. Hősünk használhatja majd az ikonikus rejtett penge egy korai változatát, melyhez azonban le kell vágni az egyik ujjunkat. A lopakodás is nagyobb szerepet kap, illetve a parkour rendszer is jobban hasonlít majd a Watch Dogs 2-ben tapasztaltakra.

A végére pedig a megjelenés, melyet azért befolyásolhatunk mi is. Például bármikor levehetjük vagy éppen felhajthatjuk a fejünkre a csuklyát. De a Unity megoldásaihoz hasonlóan különböző ruhákat és kiegészítőket vásárolhatunk majd, mellyel egyedibbé tehetjük a karakterünket. Miután az E3-on elméletileg már bemutatkozik az Assassin's Creed: Origins, így várjuk a hivatalos leleplezést.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #2
    Akkor tulajdonképpen csak a tornyok hiánya újítás. Multi nem volt már a Syndicate-ban sem, és ott is bármikor lopakodó üzemmódba lehetett váltani (és ott is a kiegészítővásárlással meg el az idő, mint a Unity-ben). Eddig is angolul beszélt minden karakter minden korszakban. Az ellenfelek meg amióta létezik a sorozat azonnal bekerítenek (de egyedül a Unity idióta harcrendszerében jelentett ez problémát a "counter" hiánya miatt).
  • Jawarider #1
    Az a jel a képen olyan mint egy p...a