Ötvös Tibor
Tíz perc sosem látott Silent Hill jelenet
2006-ban készült a Silent Hill: Broken Covenant, mely eredetileg csak PS3-ra jelent volna meg, ám végül törölték a projektet.
Nem a Silent Hills volt az első olyan rész a franchise történetében, melyet végül a rajongók nem láthattak, nem tölthették be a gépükbe. 2006-ban készült PS3-exkluzív címként a Silent Hill: Broken Covenant, melyet az amerikai Climax fejlesztett, mely aztán végül sosem jelent meg. A Konami ugyanis nem látott fantáziát a projektben, a történetben és ezért kért pár változtatást, majd lehúzta a rolót.
Az eredeti felállás szerint a megszokott játékmenetet kaptuk volna, azaz egy akcióban is igen gazdag túlélő-horror volt. A főszereplő Hector Santos atya El Paso városából tart egy arizonai kisvárosba, azonban út közben az unokahúga, Anna hívására irányt vált. Ma pedig kikerült egy közel 10 perces jelenet a programból, mely alapján nyugtázhatjuk, hogy a látottak alapján egy borzongató kalandot kaptunk volna.
Nem a Silent Hills volt az első olyan rész a franchise történetében, melyet végül a rajongók nem láthattak, nem tölthették be a gépükbe. 2006-ban készült PS3-exkluzív címként a Silent Hill: Broken Covenant, melyet az amerikai Climax fejlesztett, mely aztán végül sosem jelent meg. A Konami ugyanis nem látott fantáziát a projektben, a történetben és ezért kért pár változtatást, majd lehúzta a rolót.
Az eredeti felállás szerint a megszokott játékmenetet kaptuk volna, azaz egy akcióban is igen gazdag túlélő-horror volt. A főszereplő Hector Santos atya El Paso városából tart egy arizonai kisvárosba, azonban út közben az unokahúga, Anna hívására irányt vált. Ma pedig kikerült egy közel 10 perces jelenet a programból, mely alapján nyugtázhatjuk, hogy a látottak alapján egy borzongató kalandot kaptunk volna.