SirKhan
Valóság? De meddig?
Marek Spanel, a Flash Point: 1985 Status Quo tervezője elmondta, hogy az új taktikai harcjátékukba beépítik a valósághű játékmódot is, így a játékosok nem csak az "üsd-vágd nem apád" módszerrel végezhetnek ellenfeleikkel, hanem mintha tényleg ott lennének; épp annyira kell félteni életünket, amelyből ugye csak egy van...
"Sokan mondták, hogy túl messzire megyünk a valóságot illetően, de mi úgy hisszük, hogy ebben senki nem mehet elég messzire! Sokan állítják azt is, hogy ha nagyon valósághű lesz, akkor nem lesz elég szórakoztató. Meg vagyok arról győződve, hogy tévednek, hiszen elégszer hallottam, hogy nem volt elég szórakoztató, mert nem volt valósághű! Rengeteg módja lesz annak, hogy teljesítse a játékos a küldetéseket, lefogadom, hogy sokan úgy fogják elvégezni a pályákat, amire mi még álmunkban se gondoltak volna. Hogy melyikből lesz több a lövöldözésből, vagy a gondolkodásból? Nem tudom. Ki ezt szereti, ki azt. De ha te nem fogod használni a fejed, akkor majd valaki más fogja... esetleg mint célpont…" - nyilatkozta a fejlesztő.
"Sokan mondták, hogy túl messzire megyünk a valóságot illetően, de mi úgy hisszük, hogy ebben senki nem mehet elég messzire! Sokan állítják azt is, hogy ha nagyon valósághű lesz, akkor nem lesz elég szórakoztató. Meg vagyok arról győződve, hogy tévednek, hiszen elégszer hallottam, hogy nem volt elég szórakoztató, mert nem volt valósághű! Rengeteg módja lesz annak, hogy teljesítse a játékos a küldetéseket, lefogadom, hogy sokan úgy fogják elvégezni a pályákat, amire mi még álmunkban se gondoltak volna. Hogy melyikből lesz több a lövöldözésből, vagy a gondolkodásból? Nem tudom. Ki ezt szereti, ki azt. De ha te nem fogod használni a fejed, akkor majd valaki más fogja... esetleg mint célpont…" - nyilatkozta a fejlesztő.