Ötvös Tibor

Hivatalosan is készül a Titanfall 2

A Respawn Entertainment hivatalosan is bejelentette a Titanfall folytatását.

Az egykori Infinity Ward vezetőkből álló Respawn Entertainment első projektjéből igazán nagy siker vált. A Titanfall megérdemelten szerzett dollármilliókat és remek kritikákat, hiszen valóban egy remek kis program lett. A folytatás így nem is volt kérdés (főleg ismerve az Electronic Arts stílusát) és ma a csapat hivatalosan is leleplezte a projektet.

"Azt hiszem az EA már bejelentette a folytatás, szóval nem tehetek úgy, mintha nem tudnék semmit erről" - árulta el Vince Zampella, a Respawn Entertainment társ-alapítója. "Szóval igen, dolgozunk a második részen. Még nem kapott hivatalos nevet, de dolgozunk rajta. Ez a fő vonulat nálunk, de alapítottunk egy második csapatot is, akik egy kisebb projekten dolgoznak. A Titanfall 2 ugyanakkor multiplatform lesz, illetve kisebb de pörgősebb is."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RAZOR27 #4
    Játszottam az összes bétában, de még zárt alfában is. Nagyon jó játék lett, de nekem sajnos nem ért annyit mint amennyit kértek érte. És úgyfest mire eléri a lélektani határomat már nem fogja senki se játszani :D
  • Sir Cryalot #3
    Ezzel az a baj hogy ha egyáltalán nincs egy játéknak replay value -ja , mint ennek , akkor ott hosszútávon hype sincs,

    TF-nek meg volt hype-ja , egy darabig...
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.13. 20:20:52
  • zombeeka #2
    Öööööö,ahham,pont úgy van ahogy írod! ;)
    Én szimplán csak játszom vele és elégedett is vagyok,mert a célja amire készült betölti a szerepét: szórakoztató! És ennyi!
  • Sir Cryalot #1
    Ha ez is source1-es amiben még a csapatszállítót sem lehet irányítani akkor még csak a BF Vietnam 1-hez képest sem lesz kanyarban sem a játékmenet ( amit "gimmick alapú"-ként méltattak külföldi újságírók az evolve -éhoz hasonlóan), sok a krómos környezet is egy háborús játékhoz, bár ezt egy "szimulációs" jelleggel ki lehetne magyarázni, ahogy a "gimmick" alapú játékmenetet is.