Ötvös Tibor

Assassin's Creed Unity: Dead Kings

Az Assassin's Creed Unity: Dead Kings valamilyen szinten jóváteszi azt a bakit, amit az alapjátékkal elkövettek a fejlesztők.

Az Assassin's Creed Unity rajtja a legjobb Electronic Arts-os premierekre emlékeztetett. A megjelenés után számos hiba keserítette meg a vásárlók életét, és ezért egy ingyenes alkotást kaptak a vásárlók illetve a Dead Kings címet kapott DLC-t is fizetés nélkül érik el. A most megjelent kiegészítő pedig kimondottan jól sikerült és kellemes szórakozást nyújt majd mindenki számára.

A sztori a Unity eseményei után veszi fel a fonalat. A nyitójelenetben Arno továbbra is a Párizsban szerzett sebeit nyalogatja, gyógyulgat és maga mögött tudja már a várost. Azonban természetesen újabb kalandba keveredik, mely elég nagy változást jelent a város csillogó világához képest. Arno ugyanis sebzetten és sérülten egy elhagyottnak tűnő városon akar átkelni, melynek titka azonban magába szívja és kalandvágya új útra tereli.



A kontraszt nagyon erős. Párizs csillogása után a mostani helyszín szétesett, összeomlott épületekkel, katakombákkal és a levegőben szinte állandóan jelen lévő porral rendelkezik és ez egyébként remekül ábrázolja - átvitt értelemben - Arno állapotát is. A föld feletti területen három nagyobb részt kapunk, melyeket fel kell fedezni. A Bazilika, a Malom és a Temető mind remekül megalkotott és kellően érdekes területek, ám az igazi kaland a katakombákban vár. Itt szintén három részt kapunk, melyek nagyon jól idézik fel az Indiana Jones-filmek által nyújtott élményt.

A Dead Kings egy új ellenfelet is kínál a Raiderek képében, akik elég nagy csapatokban támadnak ránk, ám ha kiszedjük a vezetőjüket akkor fejvesztve menekülnek. Ehhez azonban lopakodnunk kell és megtervezni a lépéseinket, hiszen viszonylag hamar észrevesznek minket. Ugyanakkor a játék legjobb pillanatait a különböző logikai kihívások megfejtése jelenti majd, hiszen itt valóban kell majd gondolkodnunk és a különböző eszközeinket (például fáklya) is használni.

Arno ráadásul nem egyedül kalandozik, hiszen a "lenti világban" társat is kap Leon személyében, aki kis humort csempész a programba. Összességében a Dead Kings remek kis DLC, melyben ugyan szintén van pár hiba, de szerencsére ezek nem rontanak a közel 6 órás kalandon. Szóval reméljük a többi csomag is hasonlóan minőségire sikeredik... ugyanakkor reménykedjünk abban, hogy a fő sorozat már kap valami komolyabb változást is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Etinger #3
    Nem értem ezt az AMD elleni csalást. Az én Nvidia kártyámmal kegyetlen lassú/darabos volt néha a játék, míg haver Ati kártyájával szinte hibátlanul futott. Mindkét kártya 1 éves, mindkét gép i5 (az övé egy hangyányival magasabb órajelű) és mind2 gépben ugyanaz a típusú 8 GB-os RAM van. Akkor most mi is ez a sírás?

    Hozzáteszem optimalizálatlan szar volt az alapjáték, de ez az Nvidia vs AMD csalás egy akkora nonszensz... :)
  • Ender Wiggin #2
    már a játék létezése egy nagy baki...
  • Lapajka #1
    Mi volt az a nagy baki? Az indokolatlan hardverigény vagy az AMD elleni csalás? Vagy a sok bug? Szerintem ezek egyike sem volt extrém nagy. Számítani lehetett ezekre....