Ötvös Tibor
Érdekes Call of Duty statisztikák
Érdekes Call of Duty statisztikákat tett közzé az Activision.
A Call of Duty az Activision zászlóshajója és az idén a jelek szerint az Advanced Warfare megjelenésével képesek voltak teljesíteni a rajongók elvárásait is. Éppen ezen alkalomból a kiadó úgy döntött, hogy nyilvánosságra hoz pár érdekes statisztikát a franchise-ról, melyeket mindenképpen érdemes végigböngészni.
2010 óta 125 milliónál is többen játszottak a széria valamely részével, az Advanced Warfare pedig az első héten 5 millió órányi Twitch-nézőt vonzott. Emellett 16.1 milliárd alkalommal használták a boost jump lehetőségét (ami 230 oda-vissza út a Föld - Hold "útvonalon") és 285 milliós lootot szedtek össze. Kíváncsian várjuk, hogy az Advanced Warfare után mi lesz a következő lépcsőfok.
A Call of Duty az Activision zászlóshajója és az idén a jelek szerint az Advanced Warfare megjelenésével képesek voltak teljesíteni a rajongók elvárásait is. Éppen ezen alkalomból a kiadó úgy döntött, hogy nyilvánosságra hoz pár érdekes statisztikát a franchise-ról, melyeket mindenképpen érdemes végigböngészni.
2010 óta 125 milliónál is többen játszottak a széria valamely részével, az Advanced Warfare pedig az első héten 5 millió órányi Twitch-nézőt vonzott. Emellett 16.1 milliárd alkalommal használták a boost jump lehetőségét (ami 230 oda-vissza út a Föld - Hold "útvonalon") és 285 milliós lootot szedtek össze. Kíváncsian várjuk, hogy az Advanced Warfare után mi lesz a következő lépcsőfok.