Ötvös Tibor

Így fest egy Battlefield: Hardline küldetés


Az Electronic Arts prezentációján egy 12 perces jelenettel vetette észre magát a Battlefield: Hardline.

Kölnben mutatkozott be először a Battlefield: Hardline szóló kampánya, melyben rögtön egy igen látványos küldetést kaptunk kézhez. A küldetésben Nick Mendoza, a fiatal zsaru egyik megbízását kapjuk, aki társa, Boomer oldalán hajszol valakit a múltjából. Minden küldetés úgy épül fel, mint egy televíziós sorozat, vagyis számos alkalommal a legérdekesebb résznél jön valamilyen váltás.

A Visceral Games ígérete szerint a Hardline mélyebb és részletesebben kivitelezett kampánnyal bír, mint a sorozat korábbi tagjai, illetve új játékmeneti elemek is megjelennek. Az egyik ilyen a Freeze, mely alkalmazásakor Mendoza megvillantja jelvényét, elveszi az ellenfél fegyverét majd megbilincseli azt. A Battlefield: Hardline csak jövőre jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RAZOR27 #2
    Az ilyen bemutatókat többnyire god módban nyomják. Elvégre ciki lenne, ha a prezentáció közepén kifingana a karakter. Ez mindenütt így van, a cod-okat se úgy demózzák a színpadon, hogy félpercenként megállnak a respawn miatt.
  • msnforever2 #1
    Visszatöltődő élet, süket/vak ellenségek, buta AI, gyökér konzolos irányítás. Szitává lövik és még él (Legkönnyebb fokozaton játszott? Vagy nincsenek is nehézségi szintek? COD MW-kben legalább legnehezebben volt valami kihívás még visszatöltődő élet mellett is). Pedig reménykedtem benne, hogy valami jó lesz, de akkor marad a Rainbow Six Siege.