Ötvös Tibor
35-40 órás sztorival bír a Watch Dogs
A korábban bejelentett 100 órás játékidőből 35-40 órát foglal majd le a fő sztori.
Egyre érdekesebb és a rajongókból vegyes érzelmeket kiváltó hírek jelennek meg a Watch Dogs kapcsán. A jó és pozitív értesülések közé tartozik, hogy a közel 100 órás teljes játékidőből 35-40 órát ölel majd fel a szóló kampány. Ez jó hír és jelzi, hogy bőven lesznek majd mellékküldetések is, melyek remélhetőleg szintén adnak majd valami pluszt az élményhez.
Közben pedig ismét megjelentek a játék minimális igényei, melyek azonban továbbra sem véglegesek. Bár két hónap múlva megjelenik a program, de Jonathan Morin, a játék kreatív igazgatója Twitteren azt írta, hogy még lényeges változtatások történhetnek a specifikációkban. A csúszások oka pedig az, hogy további részleteket dolgoztak ki a hackerkedésben, amivel mindenki számára élvezhetővé vált a megoldás, illetve a járókelőket is elüthetjük - bár ennek következményei vannak.
A végső dolog pedig, hogy valamilyen titokzatos oknál fogva az új generációs port lebutított lesz, azaz nem használja ki a gépekben rejlő lehetőségeket. Ennek oka, hogy a játékot a Ubisoft szerint nagyon hamar mutatták be és akkor még (2012-ben) nem tudták, mire lesz képes a PS4 és az Xbox One, így próbáltak olyan technológiákat alkalmazni, mely feltevéseik szerint illeszkedik a next-gen konzolokba. Ez azonban nem jött össze maradéktalanul, így bár nagy szabadságot kapunk, de továbbra is csak azon épületekbe mehetünk be, melyeket a gép enged.
Egyre érdekesebb és a rajongókból vegyes érzelmeket kiváltó hírek jelennek meg a Watch Dogs kapcsán. A jó és pozitív értesülések közé tartozik, hogy a közel 100 órás teljes játékidőből 35-40 órát ölel majd fel a szóló kampány. Ez jó hír és jelzi, hogy bőven lesznek majd mellékküldetések is, melyek remélhetőleg szintén adnak majd valami pluszt az élményhez.
Közben pedig ismét megjelentek a játék minimális igényei, melyek azonban továbbra sem véglegesek. Bár két hónap múlva megjelenik a program, de Jonathan Morin, a játék kreatív igazgatója Twitteren azt írta, hogy még lényeges változtatások történhetnek a specifikációkban. A csúszások oka pedig az, hogy további részleteket dolgoztak ki a hackerkedésben, amivel mindenki számára élvezhetővé vált a megoldás, illetve a járókelőket is elüthetjük - bár ennek következményei vannak.
A végső dolog pedig, hogy valamilyen titokzatos oknál fogva az új generációs port lebutított lesz, azaz nem használja ki a gépekben rejlő lehetőségeket. Ennek oka, hogy a játékot a Ubisoft szerint nagyon hamar mutatták be és akkor még (2012-ben) nem tudták, mire lesz képes a PS4 és az Xbox One, így próbáltak olyan technológiákat alkalmazni, mely feltevéseik szerint illeszkedik a next-gen konzolokba. Ez azonban nem jött össze maradéktalanul, így bár nagy szabadságot kapunk, de továbbra is csak azon épületekbe mehetünk be, melyeket a gép enged.